۰

بیت سعید: قهرمانی را در ورزشگاه غدیر جشن می‌گیریم

‌بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: باحمایت مردم جشن قهرمانی را در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار خواهیم کرد.
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، حسن بیت سعید در گفت‌وگو با (ایسنا)- ، درخصوص بازی تیمش در هفته ٢٩ لیگ برتر مقابل پدیده خراسان اظهار کرد: بازی سختی را پیش‌بینی می‌کردیم، انتظار داشتیم که تیم پدیده با توجه به اینکه میزبان است، تیم ما را تحت فشار قرا دهد ولی تیم ما به دنبال پیروزی در این دیدار بود تا در کورس قهرمانی باقی بماند.
 
وی اضافه کرد: خدا را شکر بازی خوبی را توانستیم ارائه دهیم و از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کردیم. خوشحال هستم که سه امتیاز این بازی حساس را توانستیم از آن خود کنیم.
 
بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان درخصوص گل سه امتیازی که وارد دروازه تیم پدیده کرد، گفت: از بازی رفت مقابل تیم پدیده نتوانسته بودم گلزنی کنم و به نوعی طلسم شده بودم ولی خوشبختانه با دعای مردم اهواز توانستم در شهر مشهد و در جوار حرم امام رضا(ع) این طلسم را بشکنم و بتوانیم بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.
 
بیت سعید در خصوص بازی تیمش در هفته پایانی با تیم ذوب آهن گفت: با یکی از تیم‌های خوب ایران بازی خواهیم داشت. می‌دانیم که این تیم برای ارائه یک بازی خوب به اهواز سفر خواهد کرد، ولی تیم ما هم برای قهرمانی تلاش خواهد کرد. امیدوارم با حمایت مردم جشن قهرمانی را در ورزشگاه غدیر اهواز بر پا کنیم.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب: 432629
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *