۰
با هدف آشنايي هر چه بيشتر دانش آموزان با فضای مجازی؛

برگزاري نخستين دوره مسابقات تخصصي وبلاگ نويسي در شهرستان خاش + تصاوير

رئیس پژوهش سرای دکتر حسابی خاش گفت: نخستين دوره مسابقات تخصصي وبلاگ نويسي در شهرستان خاش با استقبال بسيار خوب دانش آموزان در مدرسه نمونه مهديه اين شهرستان برگزار شد.
عليرضا عرب رييس در حاشيه برگزاري اين مسابقه در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: به دلیل گسترش نظام ارتباطی و ورود رایانه به تبادل روابط انسانی و به دنبال آن گسترش شبكه های اطلاع رسانی، بکارگیری وب سایتها  و وبلاگها بعنوان یك وسیله ارتباطی پیش از پیش ضروری شده است.
 
وي با بيان اينكه اين مسابقات باحضور 20 گروه برگزار شد، افزود: در نهايت پس از داوري 13 گروه به دور نهايي راه پيدا كردند.
 
عرب با بيان اينكه موضوع اين مسابقات "رابطه علم و دانش با فضاي مجازي و فناوري اطلاعات" تعيين شده بود، خاطرنشان كرد: این مسابقه با هدف تقویت سطح معرفت و شناخت دانش آموزان در زمینه فضای مجازی و همچنين تشویق و ترغیبب آنها جهت کار با محیط های مجازی  و ایجاد وبلاگ  برگزار شده است.
 

 
وي همچنين از برگزاري دوره آموزش وبلاگ نويسي در آينده خبر داد و گفت: با همكاري ادارات و نهاد هاي شهرستان خاش دوره هاي آموزش وبلاگ نويسي تخصصي با حضور اساتيد برجسته استاني در اين شهرستان برگزار خواهد شد.
 
عرب با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري كه مي فرمايند: « فضاي مجازي به اندازه انقلاب اسلامي اهميت دارد»، اظهار كرد: آشنایی با طراحی وبلاگها يكي از مهمترين نیازهاي دانش آموزان است كه انتظار می رود در آينده آنها بتوانند بر مبنای اهداف از پیش تعیین شده در یادگیری و ایجاد وبلاگ  اهتمام ورزند.
 
به گزارش خبرنگار تفتان ما، در پايان اين مسابقه به 4 نفر از وبلاگ نویسان برتر تنديس "وبلاگ برتر" اهداء شد.
 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 
انتهاي پيام/
 
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب: 432545
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *