۰

ترفندی که قلعه‌نویی به استقلال زد + عکس

قلعه‌نویی در بازی روز گذشته با استقلال ترفندی را به تیم حریف زد که در پیروزی تیمش تأثیرگذار بود.
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، به نقل از آناج، تراکتورسازی تبریز در بیست و نهمین دیدار خود در لیگ برتر فوتبال روز گذشته - یکشنبه - در خانه استقلال تهران به برتری ارزشمند 3 بر 2 دست یافته و امیدهایش را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا زنده نگه داشت.
این برتری یک نکته بسیار مهم داشت که از دید رسانه‌ها پنهان ماند و آن هم ترفند قلعه‌نویی در اعلام ترکیب تیمش بود.
سرمربی تراکتورسازان که عادت دارد ترکیب تیمش را در فاصله حداکثر 90 دقیقه به بازی اعلام کند و کمتر پیش آمده که 5، 6 ساعت قبل از بازی این کار را انجام دهد، روز گذشته یازده بازیکن اصلی تراکتورسازی را از حدود ساعت 12 در اختیار رسانه‌های قرار داد که این اعلام زودهنگام در نوع خود جالب توجه بود.
این ترکیب تا آغاز بازی پابرجا بود اما سرمربی تراکتورسازان دست به تغییر یکی از مهره‌های خود زد و درحالی که شاهین ثاقبی را در لیست بازیکنان اصلی آورده بود، آگوستو سزار را به جای او به میدان فرستاد.
 

 
جالب اینکه این تغییر در بازی تأثیرگذار بود و آگوستو سزار گل تساوی تراکتورسازان را در دقیقه 21 به ثمر رساند؛ گلی که زمینه بازگشت سرخ پوشان به بازی شد.
با این تفاسیر می‌توان پیروزی تراکتورسازی بر استقلال را به برتری قلعه‌نویی بر مظلومی در بازی شطرنج گونه و استفاده از مهره‌ها اطلاق نمود.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب: 432519
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *