۰

انتقاد عضو شورای شهر میاندوآب از عدم گرامیداشت روز شورا تا انتخاب وکیل برای پرونده های حقوقی شورا

انتخاب وکیل برای طرح دعوی حقوقی برخی از موضوعات و انتقاد عضو شورای شهر میاندوآب از عدم گرامیداشت روز شورا و کارگر توسط مسئولان شهری از جمله موارد مطرح شده در جلسه هفتگی شورای شهر میاندوآب بود.
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از زرین خبر،  جلسه هفتگی شورای اسلامی شهر میاندوآب با حضور 10 نفر از اعضای شورای شهر، عصر دیروز در محل این شورا برگزار شد.
در ابتدای این جلسه، هر یک از اعضای شورای شهر مطالبی را درباره موضوعات و جلسات برگزار شده در طول هفته گذشته مطرح کردند که در این بین رحیم حاجی زاده عضو این شورا در سخنانی با انتقاد از برگزاری مراسم ویژه روز کارگر و روز شورا، گفت: همیشه در مناسبت های مختلف، مبالغی را به کارگران اختصاص می دادند ولی اکنون در روزکارگر این گونه نشده است.
انتقاد عضو شورای شهر میاندوآب از عدم گرامیداشت روز  شورا
وی با اشاره به روز شوراها و با بیان اینکه متاسفانه از طرف هیچ یک از مسئولان حتی بنری نیز برای شوراها در سطح شهر نصب نشد، اظهار کرد: شورا عصاره مردم است و عدم گرامیداشت روز شورا یعنی بی احترامی به مردم.
حاجی زاده هم چنین با تقدیر از حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: امیدواریم منتخبان مردم اختلافات را کنار گذاشته و مردم را فراموش نکنند.
موافق نرخ گذاری منطقه ای درباره محاسبه عوارض هستیم
مرتضی نجفی هم با اشاره به جلسه ای که درباره قیمت گذاری منطقه ای با دارایی برگزار شده است، گفت: ما در این جلسه اعلام کردیم که با نرخ گذاری واقعی مخالف بوده و موافق نرخ گذاری منطقه ای درباره محاسبه عوارض هستیم.
هیچ کس حق ندارد شورای شهر را تخریب کند
فرزاد مشکینی دیگر عضو شورای شهر بود که درسخنان خود به مصاحبه رئیس شورای شهر با یک کانال تلگرامی اشاره کرد و گفت: هرگونه نظری مبنی بر ارائه نظر جمعی شورا، منوط به ارائه نظر جمع اعضاست که اینگونه نبوده است.
وی با بیان اینکه در افکار عمومی بحث هایی مبنی بر استعفا و یا استیضاح شهردار وجود دارد، اظهار کرد: مشخص است که شهرداری هنوز نامه ای مبنی بر استعفا به شورا ارائه نکرده و شورای شهر نیز تصمیمی فعلا مبنی بر تجدید نظر با شهردار در دستور کار ندارد.
مشکینی هم چنین با اشاره به اینکه هیچ کس حق ندارد شورای شهر را تخریب کند، افزود: اینکه به مصوبه ای رای ندهیم، مربوط به خودمان است و نباید دیگران این چنین مواردی را مطرح کنند.
مصاحبه من، گزینشی و متفاوت از آنچه که بوده، مطرح شده است
بعد از این اظهارات، منوچهر شریفی رئیس شورای شهر نیز در پاسخ وی با بیان اینکه بنده این مواردی را که در تلگرام مطرح نشده، عنوان نکرده ام، گفت: این مصاحبه تفسیر به رای شده و بنده گفته ام که نظر جمع اعضا در شورای شهر مهم است نه نظر فرد.
وی گفت: این مصاحبه گزینشی و متفاوت از آنچه که بوده، مطرح شده است.
شهرداری پروژه های جدید را شروع نکند
احمد رستمی دیگر عضو شورای شهر نیز گفت: از شهرداری می خواهیم تا پروژه جدیدی را شروع نکند و به جای به حق و حقوق کارگران رسیدگی کند.
وی به مصوبه خرید کارخانه آسفالت نیز اشاره کرده و خواستار عملی شدن آن شد.
در ادامه این جلسه پرونده های مصالحه مورد بحث قرار گرفت که برخی از اعضا با بیان اینکه نامه های با امضای معاون شهردار در شورا مطرح نمی شوند، بررسی آنها را به جلسات بعد موکول کردند.
انتخاب وکیل برای طرح دعوی حقوقی برخی از پرونده ها از دیگر موارد مطروحه در این جلسه بود که اعضای شورای شهر تصمیم گرفتند تا با انتخاب وکیل به پرونده های حقوقی شورای شهر رسیدگی کند.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب: 432384
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *