۰

پرونده اعتراض سعیدی به نتایج انتخابات هنوز از هیئت اجرایی به هیئت نظارت ارسال نشده است

اسدی گفت: نفر پنجم انتخابات حوزه انتخابیه تبریز، ‌آذرشهر و اسکو طی درخواست کتبی اعتراض خود را اعلام داشته اما هنوز پرونده از هیئت اجرایی به هیئت نظارت ارسال نشده است.
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، عباسعلی اسدی در گفتگو با خبرنگار سیاسی آناج با تایید خبر اعتراض محمد اسماعیل سعیدی به نتایج انتخابات، ابراز داشت: آقای سعیدی اعتراضاتی به نتایج آرای برخی از صندوق‌ها داشته‌اند که آن را تحویل هیات اجرایی داده‌اند.
وی ادامه داد: پرونده اعتراض آقای سعیدی طبق قانون ابتدا باید توسط هیات اجرایی بررسی گردد و در صورت لزوم آن را به هیات نظارت بر انتخابات استان تحویل می‌دهد.
اسدی خاطرنشان کرد: فعلا پرونده وی برای بررسی در اختیار هیات اجرایی استان بوده و با گذشت چند روز از تحویل پرونده، هنوز از هیات اجرایی به هیات نظارت ارسال نشده است.
وی در پایان بدون اشاره به اسامی شهرستان‌ها، با تایید تلویحی حضور مهدی حسینیان در دفتر شورای نگهبان استان جهت اعتراض به نتایج شهرستان اهر و هریس، اظهار داشت: از سایر شهرستان‌های استان نیز در مورد نتایج انتخابات اعتراضاتی رسیده و ما آمادگی خود را جهت رسیدگی به هرگونه اعتراض مستند اعلام کرده‌ایم.
گفتنی است؛ در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی محمد اسماعیل سعیدی با اختلاف 107 رأی نسبت به منادی نفر پنجم شد.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۱۰
کد مطلب: 431988
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *