۰

اصول‌گرایان ۱۲ کرسی آذربایجان شرقی در مجلس دهم را کسب کردند/ اکثریت پیروزی با اصول‌گرایان

دبیر شورای عالی اصولگرایان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه اصول‌گرایان اکثریت کرسی‌های استان را برای مجلس دهم به دست آوردند، گفت: از مجموع ۱۹ کرسی آذربایجان شرقی در مجلس دهم ۱۲ کرسی متعلق به اصول‌گرایان است.
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، تراب محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اهروصال، از حمایت ۸ نفر به‌صورت مستقیم و ۴ نفر به‌صورت غیرمستقیم توسط شورای عالی اصولگرایان استان در دور اول و دوم انتخابات مجلس خبر داد و با اشاره به اینکه شورای عالی اصولگرایان آذربایجان شرقی با تصمیمات گرفته‌شده از مستقل‌ها نیز به‌صورت غیرمستقیم حمایت کرده‌اند، اظهار داشت: از مجموع ۱۹ کرسی آذربایجان شرقی در مجلس دهم ۱۲ کرسی متعلق به اصول‌گرایان و ۵ کرسی متعلق به اصلاح‌طلبان بوده و تصمیم بر این شد که از کسانی که در لیست ائتلاف بزرگ اصول‌گرایان نبودند رسانه‌ای نکنیم.
وی افزود: ۳ کرسی تبریز، ۱ کرسی اهر و هریس و ۱ کرسی شبستر، از لیست امید به مجلس راه یافتند که ۸ نفر از لیست اصولگرایان و ۴ نفر مستقل نزدیک به اصولگرایان، به همراه ۲ نفر فراجناحی، منتخبان مردم در مجلس دهم بودند.
دبیر شورای عالی اصولگرایان آذربایجان شرقی بابیان اینکه مردم کاندیداهایی که کارآمد، باتجربه و در عین حال متعهد، ولایی و نیروهای ارزشمند که از تجربه‌های طولانی برخوردار بودند را انتخاب کردند، افزود: در انتخابات مجلس دهم اصول‌گرایان با وحدت و انسجام کاملی وارد عرصه انتخابات شدند و مردم توانستند نیروهای ارزشی را انتخاب کنند.
محمدی ادامه داد: در حوزه مراغه و عجب‌شیر محمدعلی حسین زاده، حوزه سراب یوسف داوودی، حوزه مرند و جلفا حسن‌نژاد، حوزه میانه یعقوب شیویاری، حوزه بناب اعزازی، حوزه ملکان سلمان خدادادی، حوزه کلیبر، خداآفرین و هوراند ولی‌‌الله قلی‌زاده، حوزه ورزقان و خاروانا رضا علیزاده و در حوزه تبریز، آذرشهر و اسکو احمد علیرضابیگی، محمدحسین فرهنگی، سید حمزه امینی از هشترود و وحدتی از بستان آباد، در دور اول و دوم انتخابات از لیست ائتلاف اصول‌گرایان انتخاب شدند.
وی با تأکید بر اینکه امیدواریم انسجام اصول‌گرایی در آذربایجان شرقی تداوم یابد، بیان کرد: انتخابات مجلس دهم به اتمام رسید و بایستی منتخبان ملت در راستای سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت رهبری مقام معظم رهبری تلاش کنند.
دبیر شورای عالی اصولگرایان آذربایجان شرقی تأکید کرد: نیروهای ارزشی بیش‌ازپیش وحدت و انسجام خود را حفظ کنند و با توجه به اینکه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر را در پیش داریم بتوانیم نقش خوبی را ایفاء کنیم.
محمدی با اشاره به اینکه انتخاب‌های مردم آذربایجان شرقی در دور اول و دوم انتخابات بر طبق عقلانیت، ولایت مداری، کارآمدی کاندیداها و نیروهای ارزشی بوده است، اظهار کرد: این انتخاب‌ها نقش آذربایجان شرقی در طول تاریخ را نشان می‌دهد و همیشه سعی کرده‌اند نقش خوبی را از خود ایفاء کرده و نیروهای ارزشی را به سمت‌های مختلف ازجمله مجلس راهی کنند.
وی سپس گفت: از منتخبان مردم انتظار داریم در قدم نخست دست دوستی و رفاقت به همدیگر دهند و رقابت‌هایی که در بین آن‌ها وجود داشت تبدیل به رفاقت کنند و با همراهی همدیگر با تصویب قوانین در خدمت نظام جمهوری اسلامی باشند و بتوانند بخشی از مشکلات مردم را از دوش آن‌ها بردارند.
دبیر شورای عالی اصولگرایان آذربایجان شرقی بابیان اینکه مردم از مشکلات اقتصادی، رکود و تورم در کشور رنج می‌برند، گفت: اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تأکید دارند، نمایندگان مردم در مجلس دهم سرلوحه تمامی فعالیت‌های خود قرار دهند تا به‌نوعی زمینه رفع مشکلات اشتغال و بیکاری جوانان قدم‌هایی برداشته شود.
محمدی با تأکید بر اینکه از زحمات و تلاش‌هایی که کردم در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در انتخابات انجام داده‌اند قدردانی می‌کنیم، خاطرنشان کرد: کسانی که زمینه حضور حداکثری جهت انتخاب نمایندگان شجاع را فراهم کرده و درعین‌حال مردم با حضور یکپارچه و پرشور حماسه‌ای آفریدند که این مشارکت‌های مردم در این دوره از انقلاب اسلامی حماسه‌ای بسیار باشکوه بود.
دبیر شورای عالی اصولگرایان آذربایجان شرقی در پایان با انتقاد از اینکه برخی کاندیداهای اصولگرا در زمان انتخابات، در شبکه‌های اجتماعی مورد تخریب‌های ناجوانمردانه قرارگرفته بودند، یادآور شد: گزینه‌های اصول‌گرایی در انتخابات مورد هجمه عظیمی از تخریب‌ها قرارگرفته بود ولی کسی برای جلوگیری از این تخریب‌ها پاسخگو نبود، امیدواریم تصمیماتی اتخاذ شود تا آبرو و حیثیت مردم در شبکه‌های اجتماعی بیهوده بر باد نرود.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۱
کد مطلب: 431908
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *