۰

دوره «طلبه انقلابی در مختصات جهان اسلام» برگزار می‌شود

دوره آموزشی «طلبه انقلابی در مختصات جهان اسلام» با موضوع شناخت مختصات کنونی جهان اسلام و چالش‌های پیش‌رو برگزار می‌شود.
به گزارش سرویس مذهبي تفتان ما، رهبر انقلاب در سخنرانی اخیر خود ضمن هشدار به تلاش دشمنان برای انقلاب‌زدایی از حوزه‌های علمیه فرمودند: باید احساس خطر کنیم، تلاش‌هایی دارد انجام می‌گیرد برای اینکه از حوزه‌‌های علمیه انقلاب‌زدایی کنند، احساس خطر کردن کافی نیست، باید به فکر علاج بود،با کارهای سطحی، با فریاد کشیدن که احیاناً در یک جلسه‌ای آدم داد بکشد و به یکی اعتراض کند، با این حرف‌ها هم مسأله درست نمی‌شود، راه، اینها نیست، راه، فکر کردن و اندیشیدن و حکمت‌آمیز برنامه‌ریزی کردن است.
به همین منظور دوره دو روزه آموزشی «طلبه انقلابی در مختصات جهان اسلام» با موضوع شناخت مختصات کنونی جهان اسلام و چالش‌های پیش‌رو در محورهای جریانات فقهی اهل سنت، جریانات سلفی معاصر به ویژه داعش، جریات سیاسی جهان اسلام، منظومه تمدنی جهان اسلام از نگاه امام و رهبری و سیره اهل بیت(ع) در مواجه با عامه برگزار می‌شود.
این دوره آموزشی پنجشنبه و جمعه 16 و 17 اردیبهشت ماه جاری با حضور بی‌آزار شیرازی، رحیم‌پور ازغدی، اسحاقی‌فر، صفری و تجریشی برپا می‌شود.
دوره آموزشی «طلبه انقلابی در مختصات جهان اسلام» در اردوگاه شهید زین‌الدین تهران برگزار می‌شود که هزینه ثبت‌نام آم 20 هزار تومان است و ثبت‌نام از طریق ارسال مشخصات به شناسه تلگرام @enghelabi95 امکان پذیر است.
انتهای پیام/ فارس
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب: 431899
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *