7500 تن هندوانه از سیستان و بلوچستان به عراق صادر شده است

12 ارديبهشت 1395 ساعت 12:14

معاون حمل و نقل اداره‎کل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای آغاز برداشت هندوانه در جنوب استان بیش از 7500 تن هندوانه برای صادرات به کشور عراق به مرز شلمچه حمل شده است.


به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، تیمور باقری در زاهدان اظهار کرد: از ابتدای آغاز برداشت هندوانه در جنوب استان (بهمن 94) تاکنون بیش از 240 هزار تن هندوانه به مرکز استان و دیگر شهرهای کشور حمل شده است.
معاون حمل و نقل اداره‎کل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان  افزود: هماهنگی‌های لازم با همه انجمن‎ها و شرکت‌های حمل و نقلی سطح استان برای تهیه ناوگان برای حمل به موقع هندوانه صورت گرفته و در حال‎حاضر هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
وی گفت: این میزان حمل هندوانه توسط  15 هزار دستگاه کامیون به شهرهای مختلف کشور از جمله  یزد، تهران، مشهد و گرگان انجام گرفته است.
معاون حمل و نقل اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‎های سیستان و بلوچستان با بیان اینکه همه ساله با آغاز برداشت هندوانه در جنوب استان کار جابه‌جایی آن توسط ناوگان حمل و نقل عمومی باری در اولویت قرار گرفته است، افزود: در همین مدت بیش از 7500 تن هندوانه نیز برای صادرات به کشور عراق به مرز شلمچه حمل شده است.
باقری افزود: پیش‎بینی می‎شود در فصل برداشت کنونی که تا نیمه خرداد ماه سال‎جاری است بیش از 300 هزار تن هندوانه به مقاصد برون استانی نیز حمل شود.
انتهای پیام/ فارس


کد مطلب: 431791

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/431791/7500-تن-هندوانه-سیستان-بلوچستان-عراق-صادر-شده

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir