۰

فتونیوز/زیان‌های برجام، بیشتر از دومیلیارددلار

نماینده مردم تهران: باید پرسید که اگر دولت قبل نیز چنین سرمایه‌گذاری در بانک‌های آمریکایی کرده و به تعبیر دولتمردان، به آمریکا اعتماد کرده، پس چرا دولت تدبیر و امید صدها برابر این مبلغ را در قمار برجام روی میز قرار دادند و چنین اعتمادی را به آمریکا و غرب کرده است؟!
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، حمید رسایی نماینده مردم تهران در واکنش به اظهارات وزیر اطلاعات مبنی بر اینکه غارت 2 میلیارد دلاری اموال ایران ریشه در دولت نهم داشته است، گفت: دولتمردان می‌گویند که دولت قبل نباید به آمریکا اطمینان می‌کرد و اوراق قرضه در بانک‌های آمریکا را خریداری می‌کرد چون آمریکایی‌ها غیرقابل اعتمادند.
به گزارش خبرگزاری بسیج، رسایی اظهار داشت: اولاً که براساس مستندات شورای عالی امنیت ملی، اصل سرمایه‌گذاری و خرید این اوراق در دولت اصلاحات صورت گرفته و کارشناسان وزارت اطلاعات همان ایام این موضوع را تذکر داده‌اند چطور وزیر اطلاعات از این سابقه اطلاع ندارد. علاوه بر این مسئولی که در دولت اصلاحات به خاطر این اقدام برکنار شده بود مجدداً در یکی از کشورهای خارجی بکار گرفته شده و مسئولیت می‌گیرد و اشتباه دولت نهم در سال 85 تمدید و استمرار این روند است.
وی ادامه داد: علاوه بر این باید پرسید که اگر دولت قبل نیز چنین سرمایه‌گذاری در بانک‌های آمریکایی کرده و به تعبیر دولتمردان، به آمریکا اعتماد کرده، پس چرا دولت تدبیر و امید صدها برابر این مبلغ را در قمار برجام روی میز قرار دادند و چنین اعتمادی را به آمریکا و غرب کرده است؟!

انتهای پیام/ راه دانا
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب: 431699
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *