۰

مهر تایید روسای قوای 3 گانه پای طرح مبارزه با مفاسد اجتماعی/ همه روسای جمهور اجرای طرح را امضا کرده اند/ 26 دستگاه در اجرای طرح امنیت اخلاقی مسئولیت دارند

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: طرحی که درباره آن توضیحات شفاف و کامل داده نشود بدیهی است که به آن حمله شود،چون جامعه از برنامه و نحوه اجرای آن هیچگونه اطلاعاتی ندارد.
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، فرشته روح افزا عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: باید توضیحات لازم درباره طرحی که نیروی انتظامی برای مبارزه با مفاسد اجتماعی اجرایی کرده ارائه شود تا در مقابل اظهار نظر های سوء و هجمه هایی که وارد می شود پاسخی وجود داشته باشد.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: طرحی که درباره آن توضیحات شفاف و کامل داده نشود بدیهی است که به آن حمله شود، چراکه جامعه از برنامه و نحوه اجرای آن هیچگونه اطلاعاتی ندارد.
وی در ادامه تصریح کرد: موضوع مبارزه با  مفاسد اجتماعی در قانون اساسی که در مجلس تصویب شده و به همه ارگان ها نیز ابلاغ شده به امضای تمامی روسای جمهوری و همچنین قوای مقننه و قضاییه رسیده است.حتی آقایان هاشمی رفسنجانی و میرحسین موسوی نیز امضای آنها موجود است که این قانون را تایید کرده اند و اسناد آن در سایت شورای فرهنگی اجتماعی زنان موجود است.
روح افزا تاکید کرد: وقتی ما چنین قانونی داریم که تمامی قوا ان را تایید کرده اند و حتی در شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز به تایید رسیده است چرا نباید این قانون اجرایی شود؟ نیروی انتظامی تنها یکی از 26 دستگاهی است که وظیفه اجرای این قانون را دارد.کار نیروی انتظامی بیشتر به این خاطر مورد بازخورد قرار گرفته که زیرا به صورت سلبی عمل می کند و نمود بیرونی آن بیشتر از بقیه دستگاه هاست،لذا بیشتر نیز مورد هجمه قرار می گیرد و حساسیت روی آن بیشتر است.
روح افزا در بخش پایانی نیز در رابطه با اینکه چرا این طرح مرود هجمه قرار گرفته است؟؛گفت: به نظر من کسانی که به این موضوع موضع گرفته اند اطلاعات کافی ندارند و نمی دانند که این طرح میتواند به جامعه کمک کند، چرا که اگر امنیت اخلاقی در جامعه حاکم باشد دیگر شاهد اتفاقاتی همچون تعرض به کودک 6 ساله نخواهیم شد.
وی در پایان گفت: باید بستر اجرای این طرح در جامعه فراهم شود و تمامی ارگانها باید برای امنیت اخلاقی و مبارزه با فساد اجتماعی تلاش کنند تا جامعه در مقابل هجمه های اجتماعی در امان باشد. بهتر است یک فردی که به خاطر معضلات اجتماعی با آن مقابله میشود به دست نیروی انتظامی بیافتد و با آن برخورد شود تا اینکه به دست اراذل اوباشی بیافتد که در جامعه با نگاه های آلوده به دنبال این هستند که هم به فرد مورد نظر ضربه  وارد کنند و هم به بنیان خانواده که منشا جامعه است.
انتهای پیام/ راه دانا
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۲۹
کد مطلب: 431602
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *