۰

قاتل سیاه دلی که همسرش را مثله کرده بود، قصاص شد

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از اجرای حکم اعدام مردی خبر داد که با کمال قصاوت قلب همسرش را به قتل رسانده و بدنش را مثله کرده بود.
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، به نقل از  سروس اجتماعی صبح قزوین، 24 خرداد 1388 مردی به دادگاه و کلانتری الموت شرقی مراجعه کرده و اظهار داشت که دخترش از دو روز پیش از منزل خارج شده و هنوز به خانه بازنگشته است، این فرد اعلام داشت که دو روز پیش فردی با ما تماس گرفته بود و ادعا می کرد که دخترمان نزد اوست و به زودی به خانه بازمی گردد. 
در ادامه رسیدگی به پرونده و با بررسی های به عمل آمده مشخص شد که همسر این خانم با وی اختلاف داشته است از این رو با تحقیقات بیشتر، همسر این زن به عنوان متهم دستگیر شد. 

متهم در ادامه رسیدگی به پرونده سرانجام در آذر ماه سال 91 به قتل همسرش اعتراف کرد و اذعان داشت: از سال 1385 که همسرم را با فردی به نام "مهدی.ن" دستگیر کردند، دیگر از همسرم جدا بودیم تا اینکه در روز 22 خرداد 1388 به منزل پدرش زنگ زدم و با وی در اطراف روستا قرار گذاشتم. 

در محل قرار به همسرم اصرار کردم تا از گرفتن مهریه انصراف دهد ولی او نپذیرفت بعد با هم جر و بحث کردیم و از آنجا که نزدیک پرتگاه نشسته بودیم، وقتی بلند شدیم با کمی هل دادن من، همسرم به داخل پرتگاه افتاد. 

وقتی صدایش زدم چیزی نشنیدم، هنگامی که بالای سرش رفتم، دیدم از سرش خون می آید که با روسری سرش را بستم که رنگ صورتش سیاه تر شد و بعد نفسش قطع شد؛ مانتو را از تنش درآوردم. 

بعد با چاقوی آشپزخانه که خریده بودم، سینه هایش را بریدم و داخل آب رودخانه انداختم سپس حین بریدن دست ها، سرش، تنه و پاهایش؛ شکمش را پاره کرده و داخل آب انداختم که بعد از چهار روز پاهای متهم را کنار آبشار پیدا کرده و دفن کردم. 

دادستان عمومی و انقلاب قزوین بیان کرد: این پرونده با توجه به مخفی بودن ابعاد پرونده با دستور قضایی مورد پیگیری ویژه قرار گرفت و کارآگاهان پلیس با بررسی حادثه سرانجام با اتمام تحقیقات، پرونده را به دستگاه قضایی تحویل دادند. 

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی ادامه داد: دادگاه کیفری یک شهر قزوین پرونده را مورد بررسی قرار داد و متهم را با توجه به قرآئن، شواهد و اعترافات با استناد به بند ب ماده 290 و مواد 172، 173، 350، 351، 360، 417، 419، 436، 727-727 و مواد 211 و 135 از قانون مجازات اسلامی مصوب سال 92 محکوم کرد. 

وی اعلام کرد: متهم در خصوص قتل عمد به قصاص نفس با چوبه دار در محل زندان مرکزی قزوین پس از دریافت تفاضل دیه محکوم شد همچنین از جهت جنایت بر میت و بریدن سر نیز به پرداخت یک دهم دیه کامل انسان، از حیث بریدن دو دست به یک دهم دیه کامل، از حیث بریدن دو پا به پرداخت ارش و از جهت پاره کردن شکم به عنوان دیه جنایت بر میت به 74 ضربه شلاق تعزیری محکوم کرد. 

دادستان عمومی و انقلاب قزوین عنوان کرد: تمام تلاش دستگاه قضایی بر این است که اجرای احکام را در زمان مناسب و سریع در دستور کار خود قرار دهد تا شاهد چنین جنایت هایی نباشیم. 

وی یادآور شد: لازم است خانواده ها در خصوص فرزندانش پس از ازدواج نیز مراقبت و دقت لازم را داشته باشند تا شرایط فراز و نشیب زندگی و مسائل مختلف موجب فاصله افتادن میان زوجین نشود، از طرفی زوجین نیز باید در زمینه اختلافات فی مابین نگاه واقع بینانه توأم با انصاف و محبت را فراموش نکنند. 

صادقی در پایان افزود: حکم قصاص این قاتل سنگ دل پس از تایید رییس قوه قضاییه صبح دیروز در محل زندان مرکزی قزوین به اجرا درآمد و این قاتل به دار مجازات آویخته شد. 
انتهای پیام/
پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۵۱
کد مطلب: 431459
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *