۰

دو پرونده مدلینگ روی میز دادستانی قزوین/ با تبلیغات غیر قانونی در شبکه های اجتماعی برخورد می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب قزوین با اشاره به اینکه با تبلیغات غیر قانونی در شبکه های اجتماعی برخورد می‌شود گفت: دو پرونده مدلینگ در دستور کار دادستانی قزوین قرار دارد که در حال بررسی و تکمیل مراحل قضایی است.
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، اسماعیل صادقی نیارکی صبح امروز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعی شاخص،  در خصوص لزوم توجه بانوان به حجاب و عفاف در جامعه اسلامی اظهار کرد: بر اساس قانون تمام مراجع قانونی ملزم به اجرا و نظارت بر حجاب و عفاف در سطح اجتماع هستند.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین با بیان اینکه حجاب یکی از باورهای ضروری در اسلام است ابراز کرد: با توجه به شروع فصل گرما متاسفانه در بعضی از مواقع شاهد پوشش‌هایی خلاف ارزش‌های دینی و اسلامی هستیم که سعی داریم با فرهنگ سازی این مقوله را سامان دهیم.
وی با اشاره به نفوذ و تهاجم فرهنگی در لایه های مختلف جامعه، خاطرنشان کرد: خطر نفوذ فرهنگی ایجاب می‌کند در سال جاری مسئله حجاب به قدری پر رنگ‌تر و متفاوت‌تر از سنوات قبل مورد توجه قرار گیرد.
صادقی نیارکی تاکید کرد: الگو پذیری از بانوان صدر اسلام باید سرلوحه امور زنان و دختران جامعه اسلامی قرارگیرد چرا که در جامعه اسلامی زیبنده نیست زنانی که متکی به حضرت زینب(س) و حضرت فاطمه زهرا(س) هستند حجاب را رعایت نکنند.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین با بیان اینکه بی‌حجابی زمینه‌ساز گناهان دیگر است افزود: توجه و حساسیت به مسئله حجاب باید از سوی همه اقشار و مسئولین صورت گیرد تا بتوانیم یک جامعه اسلامی داشته باشیم.
وی در ادامه گفت: دو پرونده مدلینگ در دستور کار دادستانی قزوین قرار دارد که یکی از آنها کارگاه تولیدی بوده و تبلیغات غیر قانونی نیز در شبکه های اجتماعی داشته‌است که به محض بررسی با آنها برخورد جدی خواهد شد.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان با تصریح بر لزوم اجرایی شدن عفاف و حجاب در دستگاه‌های قضایی و اجرایی بیان کرد: مسئولین باید در امر توجه به حجاب پیشتاز باشند تا الگویی برای اقشار دیگر جامعه محسوب شوند.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۴۸
کد مطلب: 431457
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *