۰

جزئیات جلسه 140 نفره کاندیداهای منتخب مجلس با آیت الله موحدی کرمانی/ فراکسیون اصولگرایان با بیش از 180 عضو تشکیل می شود

سخنگوی کمیته سیاستگذاری فراکسیون اصولگرایان مجلس در خصوص جلسه ای که بعد از اولین دوره انتخابات با آیت الله موحدی کرمانی برگزار شد گفت: در این جلسه که به دعوت آیت الله موحدی کرمانی شکل گرفت، حدود 140 نفر از کاندیداهای منتخب مردم حضور داشتند که قطعاً با برگزاری مرحله دوم انتخابات این تعداد افزایش پیدا کرده و پیش‌بینی ها نشان می دهد اعضای این فراکسیون به بالای 180 نفر برسد.
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما به نقل از راه دانا، سید حسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیته سیاستگذاری فراکسیون اصولگرایان مجلس دهم اظهار داشت: همه نیروهای ارزشی معتقد هستند که ما در مجلس دهم باید یک فراکسیون غیر اصلاح طلبان داشته باشیم؛ یعنی اصلاح طلبان یک فراکسیون و غیر اصلاح طلبان نیز یک فراکسیون تشکیل بدهند.
وی با تأکید بر لزوم حضور حداکثری اصولگرایان در مجلس دهم یادآور شد: کمیته 7 نفره اصولگرایان نشست های مختلفی را با شخصیت های مختلف و گروه های مختلف از منتخبین مجلس دهم داشته است که در نهایت این جلسات منجر به افزایش انسجام اصولگرایان شده است.
سخنگوی کمیته سیاستگذاری فراکسیون اصولگرایان افزود: منتظر هستیم تا انتخابات روز جمعه نیز برگزار شود تا بعد از آن بتوانیم اولین نشست فراکسیون را به صورت کامل برگزار کرده تا شورای مرکزی فراکسیون انتخاب شده که با انتخاب این شورا کار کمیته 7 نفره به پایان خواهد رسید.
نقوی حسینی در خصوص جلسه ای که بعد از اولین دوره انتخابات با آیت الله موحدی کرمانی برگزار شد گفت: در این جلسه که به دعوت آیت الله موحدی کرمانی شکل گرفت، حدود 140 نفر از کاندیداهای منتخب مردم حضور داشتند که قطعاً با برگزاری مرحله دوم انتخابات این تعداد افزایش پیدا کرده و پیش‌بینی ها نشان می دهد اعضای این فراکسیون به بالای 180 نفر برسد.
وی ضمن رد گمانه زنی های مختلف مبنی بر اینکه این فراکسیون رئیس نخواهد داشت تصریح کرد: فراکسیون اصولگرایان قطعاً باید رئیس داشته باشد که توسط شورای مرکزی انتخاب خواهد شد؛ بعد از دومین مرحله از انتخابات رئیس، دبیر و سخنگوی فراکسیون اصولگرایان مشخص می‌شود.
سخنگوی کمیته سیاستگذاری فراکسیون اصولگرایان افزود: طبق تصمیمات گرفته شده قرار شده است 14 اردیبهشت ماه اولین نشست فراکسیون غیر اصلاح طلبان برگزار شود؛ اسامی مختلفی برای این فراکسیون پیشنهاد شده است و از آنجایی که قرار است این فراکسیون فراگیر باشد و با نگاه متمایل به اصولگرایی فعالیت کند، بنابراین شاخصه اصلی آن غیر اصلاح طلبی است.
نقوی حسینی در پایان خاطرنشان کرد: کار فراکسیون های مجلس نهم با اتمام کار مجلس تمام می‌شود و این فراکسیون ها قطعاً در مجلس بعدی وجود نخواهند داشت و همه آنها در فراکسیون غیر اصلاح طلبان یا همان اصولگرایان به فعالیت های خود ادامه می‌دهند؛ به عبارت دیگر در مجلس بعدی شاهد حضور یک فراکسیون اصلاح طلب و یک فراکسیون اصولگرایان خواهیم بود.
 
انتهای پیام/
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب: 431387
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *