۰

برای حفظ قدرت اسلامی باید خود را مجهزتر کنیم

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب در برابر ما صف آرایی کرده اند،گفت:برای حفظ قدرت اسلامی باید خود را مجهز تر از گذشته کنیم.
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از سایت قم فردا، آیت الله نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با مدیران ارشد دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری با اشاره به برای هر انسانی در زندگی سه مسئولیت مهم بر عهده دارد،اظهار داشت:اولین مسئولیت فردی است چرا که هر انسانی وظیفه دارد بر اساس یک اصول خاصی خود را بسازد،انسان در ابتدای ورود خود به این دنیا ناقص است و باید در طول زندگی خود را کامل کند.
وی دومین مسئولیت هر انسانی را مربوط به مسائل اجتماعی دانست و افزود:انسان یک موجود اجتماعی است از این رو باید یک اجتماع صالحی را نیز تشکیل دهد.
این مرجع تقلید بخشی از فعالیت اجتماعی یک فرد را مربوط به مسائل مهمی چون دشمن شناسی  دانست و تصریح کرد:دشمنان در برابر ما صف آرایی کرده اند پس ما برای حفظ قدرت اسلامی باید خود را مجهز تر کنیم.
وی ادامه داد:مسئولیت سوم یک فرد شغل اوست،کار قضا در کل جهان کار بسیار خطیر و مهمی است که البته با تشکیل حکومت اسلامی تمامی موضوعات قضا به خوبی رعایت می شود.
استاد حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود سه رکن مهم و اساسی انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داد و عنوان داشت:اولین رکن اسلام است چرا که اسلام تشکیل دهنده یک حکومت خوب است.
وی ابراز داشت:رکن دوم مردم هستند و تا وقتی که مردم پشتیبان انقلاب باشند دیگر احتیاجی به سلاح هسته ای نخواهد بود.
آیت الله نوری همدانی سومین اصل را ولایت فقیه دانست و گفت:انقلاب شاخص ها و خط قرمزهایی دارد که باید رعایت شود.
وی خاطر نشان ساخت:شغل قضا نیز امانتی است که باید موازین آن رعایت شود و وظیفه کسانی که در این شغل فعال هستند اجرای عدالت به معنای واقعی است.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۲۱
کد مطلب: 431344
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *