بادیگارد یک اعلام خطر است/ هنرمند متعهد اهل مصلحت‌اندیشی و مسامحه نیست

7 ارديبهشت 1395 ساعت 7:45

تهیه کننده فیلم بادیگارد مطرح کرد: فیلم بادیگارد اعلام خطر می‌کند که ما از جایی ضربه می‌خوریم که اعتقاد جای خود را به روزمرگی‌ها، تجملات، تشریفات و حب جاه و مقام بدهد.


به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، احسان محمدحسنی، تهیه کننده فیلم بادیگارد در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین با اشاره به موفقیت این فیلم و فروش خوبی که تا این لحظه داشته است، اظهار کرد: این موفقیت به خاطر صراحت آقای حاتمی‌کیا در نوشتن فیلمنامه و پرداخت فیلم است و در این میان قطع‌یقین خلوص ایشان هم بی‌تاثیر نبوده که توانسته یک تیم حرفه‌ای را شکل داده و به نحو مطلوبی پیش ببرد.  وی به پیام‌های فیلم بادیگارد اشاره کرد و گفت: بادیگارد فرزند زمان خودش است به این معنا که حرف روز را می‌زند البته این تازگی و به روز بودن را در تمامی آثار آقای حاتمی‌کیا می‌توان مشاهده کرد. 
محمدحسنی تصریح کرد: از سوی دیگر فیلم بادیگارد تبدیل شدن عناصر انقلابی و افرادی که پای انقلاب بایستند را به یک کارمند ساده و بادیگاردی خشک و بی‌روح نشان داده و اعلام خطر می‌کند که ما از جایی ضربه می‌خوریم که اعتقاد جای خود را به روزمرگی‌ها، تجملات، تشریفات و حب جاه و مقام بدهد.
تهیه کننده فیلم بادیگارد با اشاره به ویژگی‌های یک هنرمند متعهد عنوان کرد: هنرمند ارزشی و متعهد کسی است که پیش مرگ انقلاب، ولایت و رهبری باشد و تا آخرین نفس پای اسلام و انقلاب بایستد و اهل مصلحت‌اندیشی و مسامحه نباشد. 
محمدحسنی با بیان اینکه امروز وقت نشستن نیست و اگر بنشینیم غفلت کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: جنگ نرم همانند جنگ تحمیلی می‌شود با کمترین امکانات پیش برود؛ هم اکنون ابزارهای فراوانی برای انتقال پیام های انقلاب وجود دارد. 
وی در پایان تاکید کرد: ما با آثاری که تولید می‌کنیم نباید اجازه دهیم آرایش جبهه فرهنگی انقلاب از حضور و تفکر ولایی و انقلابی خالی بماند؛ باید تمام قد ایستاده و استقامت کنیم هر کدام از جوانان امروز می‌توانند یک شهید آوینی باشند. 
انتهای پیام/


کد مطلب: 431244

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/431244/بادیگارد-یک-اعلام-خطر-هنرمند-متعهد-اهل-مصلحت-اندیشی-مسامحه-نیست

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir