۰

سیل و آبگرفتگی در ۹ استان کشور/ امدادرسانی در ۴۱ شهر و روستا

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در ۹ استان کشور گفت: نیروهای امدادی برای نجات یک حادثه‌دیده که در رودخانه گدارخوش مهران مفقود شده است مشغول فعالیت هستند.
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما، ناصر چرخساز اظهار داشت: نیروهای امدادی طی 48 ساعت گذشته به دلیل وقوع سیل و آبگرفتگی در 9 استان لرستان، ایلام، کرمانشاه، فارس، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، همدان، کردستان و آذربایجان شرقی مشغول فعالیت و کمک به حادثه دیدگان هستند.
وی با اشاره به امدادرسانی در 41 شهر، روستا و منطقه عشایرنشین گفت: 540 حادثه‌دیده طی 48 ساعت گذشته امدادرسانی شده و هم‌اکنون در استان‌های کرمانشاه، لرستان، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و همدان امدادرسانی ادامه دارد.
رئیس سازمان امداد و نجات ادامه داد: متأسفانه یک حادثه‌دیده در رودخانه گدارخوش مهران مفقود شده که نیروهای امدادی در حال تلاش جهت نجات جان این حادثه‌دیده هستند.
چرخساز افزود: نیروهای امدادی موفق شدند جان چهار نفر را در محور دهلران ـ اندیمشک که به دلیل سقوط دو خودروی تریلر و پراید در داخل رودخانه دچار حادثه شده بودند را نجات دهند. همچنین نیروهای امدادی 24 خودرو را از مسیر سیلاب رهاسازی کرده و 34 منزل مسکونی را از آب تخلیه کردند.
رئیس سازمان امداد و نجات با بیان اینکه 62 تیم امدادی در این رابطه به کارگیری شده‌اند، خاطرنشان کرد: 57 دستگاه مخصوص عملیات امداد و نجات، همچنین 13 موتورپمپ و لجن‌کش در این زمینه به کارگیری شده و تعداد زیادی پتو، موکت، کنسرو، نان و آب نیز میان حادثه‌دیدگان توزیع شده است.
انتهای پیام/ فارس
پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب: 431086
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *