۰

اقتصاد مقاومتی مردم را از تنگی معیشت خارج می‌کند

امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت: اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، مردم را از تنگی معیشت خارج می‌کند.
اقتصاد مقاومتی مردم را از تنگی معیشت خارج می‌کند
به گزارش سرویس اقتصادي تفتان ما، به نقل از آران مغان، حجت الاسلام سید سعید رشادی در جمع نمازگزاران پارس آباد با اشاره به درگیری های اخیر آذربایجان و ارمنستان بر سر مسئله قره باغ، اظهار داشت: توصیه ایران به کشورهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان حل و فصل بحران از طریق مسالمت‌آمیز و خودداری از درگیری و ایجاد آشوب در منطقه مورد اختلاف است.
 
وی با بیان اینکه هیچ دولت و ملتی قبول نمی کند که خاک کشورش تحت اشغال زورگویان قرار بگیرد، تنها راه برون‌رفت از مشکل منطقه‌ای مذکور را بازگرداندن قره‌باغ به آغوش آذربایجان عنوان کرد و گفت: امیدواریم هرچه سریع‌تر قره‌باغ به آغوش مسلمانان بازگردد.
 
امام جمعه پارس آباد با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» از سوی مقام معظم رهبری، افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند زمینه سازی فرهنگی است.
 
رشادی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های امروز دشمن ناکارآمد نشان دادن نظام است، تصریح کرد: دشمن در تلاش است تا القا کند نمی‌توانیم روی پای خود بایستیم و باید برای برطرف کردن مشکلات به آنها تکیه کنیم بنابراین تحقق اقتصاد مقاومتی موجب ناکامی توطئه‌های اقتصادی دشمنان علیه ایران می‌شود.
 
وی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رجب و میلاد امام محمد باقر (ع)، تنها راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی کشور را تکیه به نیروهای متخصص داخلی در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دانست.
 
امام جمعه پارس آباد تاکید کرد: از مسئولان می خواهیم در کنار تکیه به ذخایر عظیم آبی و خاکی، منابع انسانی و متخصصان داخلی کشور، تلاش کنند با پشتکار، اقدام و عمل، اقتصاد را پویا و مقاومتی کنند و با همدلی و همکاری مشکلات را حل و کارهای بزرگی انجام دهند.
 
رشادی به روز ملی فناوری هسته‌ای اشاره کرد و گفت: فناوری هسته‌ای از جمله افتخارات نظام جمهوری اسلامی بوده که ایران اسلامی را در سطح جهان الگو برای تمام جهان قرار داده است.
 
وی با بیان اینکه پیام روز ملی فناوری هسته‌ای، خودکفایی در همه ابعاد نظام است، بر استفاده از تولیدات داخلی تاکید کرد و افزود: استفاده از تولیدات داخلی باعث رشد و افزایش کیفیت آن‌ها می‌شود و کشور را به خودکفایی می‌رساند.
 
امام جمععه پارس آباد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برخی شایعات در مورد حمایتش از کاندیدایی خاص گفت: بنده چه در دور اول و چه در دور دوم انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی از هیچ کاندیدایی حمایت نکرده و نخواهم کرد و متاسفانه این شایعه که بنده از یکی از نامزدهای انتخابات مجلس در حوزه پارس آباد و بیله سوار حمایت کرده ام کذب است.
 
رشادی با بیان اینکه نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در این شهرستان به خاطر 4 سال نماینده شدن، با تخریب یکدیگر دنیا و آخرت خود را نفروشند، ادامه داد: با اینکه هر دو کاندیدای راه یافته این حوزه انتخابیه آدم شریف و با اخلاقی می باشند، اما بر عکس آنان، رقابت در بین حامیان و ستادهای آنها چنان با تهمت، افترا و درگیری در فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی داغ است که آدم از حرفهای ردوبدل شده آنها احساس شرم می کند.
 
وی با اشاره انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در توصیه ای به نامزدهای انتخاباتی در حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار اظهار کرد: کاندیداها از تخلف به ویژه تبلیغات زود هنگام و تخریب رقیب خودداری کنند تا در فضایی سالم و پرنشاط شاهد حضور حداکثری مردم و انتخاب افراد اصلح باشیم.
 
خطیب نمازجمعه پارس آباد رجب را به عنوان ایام البیض ماه توبه و استغفار و طلب بخشودگی از جانب خداوند، عبادت و بندگی، راز و نیاز و دعا و استغفار نام برد و افزود: روزه گرفتن در این ماه براساس روایات اعلام شده، موجب رضایت و خشنودی خداوند و دوری از غضب الهی می‌شود.
 
رشادی در ادامه به فرا رسیدن سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی اشاره کرد و ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن چنین روزی، افزود: صیاد شیرازی یکی از بزرگ‌مردان بااخلاص نظام انقلاب اسلامی بود که در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی خدمات بسیار ارزنده‌ای در طول هشت سال جنگ تحمیلی را انجام داد.
 
امام جمعه پارس آباد همچنین به فرا رسیدن سالروز تاسیس بنیاد مسکن اشاره کرد و ضمن تقدیر از کارکنان این بنیاد از بنیاد مسکن درخواست کرد که برای ایجاد مسکن برای اقشار مستضعف تلاش کنند.
 
وی در پایان خواستار استفاده از متون و اهمیت دادن به اشعار شاعران و بزرگانی همچون سعدی و حافظ و ... در کتب و پایان نامه های دانشگاهی شد.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب: 430609
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *