۰

بهبود روابط تجاری و توسعه سرمایه‎گذاری‌های با ایران اولویت هند است

وزیر نفت و گاز هند بهبود روابط تجاری و اقتصادی و توسعه سرمایه‎گذاری‌های بین دو کشور را به عنوان اولویت کشور هند عنوان کرد.
بهبود روابط تجاری و توسعه سرمایه‎گذاری‌های با ایران اولویت هند است
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، صبح امروز «دارمندرا پرادان » در دیدار با استاندار سیستان و بلوچستان، بهبود روابط تجاری و اقتصادی و توسعه سرمایه‎گذاری‌ها را به عنوان اولویت کشور هند عنوان کرد و گفت: فعالیت بهتر تجار و بازرگانان می‌تواند ضمن تحکیم روابط تجاری باعث توسعه سرمایه‌گذاری‌ها شود.
وزیر نفت و گاز هند با بیان اینکه کشور هند توجه ویژه‎ای برای سرمایه گذاری در این بندر دارد، افزود: زیرساخت‎های چابهار برای سرمایه‎گذاری مناسب است.
استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار ضمن تشریح ظرفیت‌های بندر چابهار، اظهار کرد: نگاه بلند مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید سبب توسعه هرچه بهتر چابهار شده است.
علی‌اوسط هاشمی ادامه داد: حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به ویژه کشورهای همسایه برای مسئولان کشور ما در اولویت قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه همه تلاش خود را برای سرمایه گذاری کشورهای خارجی و همسایه خواهیم کرد، اضافه کرد: تمامی زیرساخت‎ها برای فعالیت سرمایه‎گذاران آماده است.

انتهای پیام/ فارس
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب: 430557
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *