۰

کشف قندهای قاچاق از کارگاه تولیدی در چابهار

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از کشف هفت تن و 650 کیلوگرم قند قاچاق به همراه سه دستگاه تولید خمیر قند به ارزش یک میلیارد و 160 میلیون ریال در بازرسی از یک کارگاه تولیدی خبر داد.
کشف قندهای قاچاق از کارگاه تولیدی در چابهار
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، محمد نوربخش اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه یک کارگاه تولید قند، اقدام به قاچاق شکر از منطقه آزاد و انتقال آن به مناطق دیگر می‎کند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام اقدامات تخصصی محل مورد نظر را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی از این کارگاه بازرسی کردند.
نوربخش بیان داشت: ماموران در بازرسی از این کارگاه یک تن و 700 کیلوگرم خمیر قند،580 کیلوگرم قند شکسته، پنج تن و 900 کیلوگرم شکر و 16 هزار کارتن خالی جهت بسته بندی به همراه سه دستگاه تولید خمیر قند کشف کردند.
وی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی اقلام مکشوفه یک میلیارد و 160 میلیون ریال برآورد شده است، ادامه داد: در این رابطه دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا ضامن امنیت و توسعه اقتصاد ملی کشور است گفت: یکی از اولویت‌های پلیس مبارزه با قاچاقچیان کالا است و پلیس این شهرستان همواره با شماره تلفن110 آماده دریافت اخبار و اطلاعات و همکاری مردم است.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب: 430344
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *