تصاویر کمتر دیده‌شده از شهید علی‌اکبر میرزائی

19 فروردين 1395 ساعت 9:15

حسب ادای دین در روایت شجاعت و رشادت‌های دلاور مردان دوران دفاع مقدس، سری دیگری از تصاویر دیده نشده رزمندگان و شهدای گرانقدر شهرستان گرمه که در دوران طلایی دفاع مقدس سند اقتدار و مقاومت جانانه را به این دیار اهدا نمودند و چشم طمع و تعرض دشمن بعثی را کور نمودند منتشر می‌گردد.


به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، به نقل از پایگاه خبری گرمه، با توجه به برگزاری کنگره عظیم ۳۰۰۰ شهید استان خراسان شمالی در سال ۹۵ تلاش خواهد شد تا ازاین‌پس وصیت‌نامه، زندگی‌نامه، تصاویر و آثار شهدا و رزمندگان دفاع مقدس تحت همین عنوان بر روی پایگاه خبری گرمه منتشر شود.
‌‌ فرازی از وصیت‌نامه سردار شهید علی‌اکبر میرزائی
 با درود و سلام فراوان به پیشگاه آقا امام زمان (عج) مهدی موعود و نائب برحقش امام خمینی روح خدا و رزمندگان اسلام.
حال که چنین نعمتی را خدا نصیبم کرد که من هم در این جنگ سهمی داشته باشم آن‌هم در مقابله با دشمنان خدا و قرآن و اسلام این قدمی را که در راه خدا برداشتم یک وظیفه اسلامی و انسانی خود دانسته و امیدوارم حال که خداوند چنین نعمتی بزرگ را به من داده است بتوانم به نحو احسن از این نعمت پاسداری و حراست نمایم و تا آخرین قطره خون و نفسم از اسلام و قرآن و میهنم حفاظت کنم.
اگر اسلام با ریختن خون ناقابل من پابرجا بماند من از خدا می‌خواهم که هزار بار مرا به دست دشمنانش بکشد و باز زنده کند و باز بکشد تا بلکه آن حقی را که به گردن من است ادا کرده باشم.
هرکس شهید شد برادر یا اقوام نباید اسلحه او را زمین بگذارند. حامی انقلاب باشید. زینب وار باشید. حامی خون شهدا باشید. پیرو خط امام باشید و امام را تنها نگذارید.
همیشه نماز اول وقت را باید اقامه کرد. برگرد ولایت طواف کنید. درراه ولایت کوشش کنید و درراه ولایت جان دهید.
خاطرنشان می‌گردد کنگره بزرگ ۳۰۰۰ شهید استان خراسان شمالی ۱۹ مهر سال ۹۵ همزمان با سالروز ورود مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی اجرا خواهد شد و اکثر برنامه‌های کارگروه ایثار و شهادت در شهرستان‌ها تا تاریخ مذکور در قالب برنامه‌های کنگره، اجرا خواهد شد.
تصاویر کمتر دیده‌شده از شهید علی‌اکبر میرزائیتصاویر کمتر دیده‌شده از شهید علی‌اکبر میرزائیتصاویر کمتر دیده‌شده از شهید علی‌اکبر میرزائیتصاویر کمتر دیده‌شده از شهید علی‌اکبر میرزائیتصاویر کمتر دیده‌شده از شهید علی‌اکبر میرزائیتصاویر کمتر دیده‌شده از شهید علی‌اکبر میرزائیتصاویر کمتر دیده‌شده از شهید علی‌اکبر میرزائیتصاویر کمتر دیده‌شده از شهید علی‌اکبر میرزائیتصاویر کمتر دیده‌شده از شهید علی‌اکبر میرزائیتصاویر کمتر دیده‌شده از شهید علی‌اکبر میرزائیتصاویر کمتر دیده‌شده از شهید علی‌اکبر میرزائیتصاویر کمتر دیده‌شده از شهید علی‌اکبر میرزائیتصاویر کمتر دیده‌شده از شهید علی‌اکبر میرزائیتصاویر کمتر دیده‌شده از شهید علی‌اکبر میرزائیتصاویر کمتر دیده‌شده از شهید علی‌اکبر میرزائیتصاویر کمتر دیده‌شده از شهید علی‌اکبر میرزائیتصاویر کمتر دیده‌شده از شهید علی‌اکبر میرزائی
انتهای پیام/


کد مطلب: 430250

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/430250/تصاویر-کمتر-دیده-شده-شهید-علی-اکبر-میرزائی

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir