۰

استکبار جهانی نباید احساس کند که یک میدان خصوصی برایش باز شده/ صنعت هسته ای با خون گرانبهای شهدای هسته ای به دست آمده است

پدر شهید مصطفی احمدی روشن اظهار کرد: با توجه به اینکه در این صنعت و در راه پیشرفت ایران اسلامی سرمایه گذاری کرده ایم، باید این سرمایه گذاری ها بیشتر از قبل بشود و این گوشزد را به مسئولان می کنم که صنعت هسته ای با خون گرانبهای شهدای هسته ای و شهدای علم و فناوری به دست آمده است.
استکبار جهانی نباید احساس کند که یک میدان خصوصی برایش باز شده/ صنعت هسته ای با خون گرانبهای شهدای هسته ای به دست آمده است
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، رحیم احمدی روشن پدر شهید مصطفی احمدی روشن در گفتگو با نسیم سرخس، درباره مذاکرات هسته ای و در توصیه به تیم ایرانی مذاکرات گفت: توصیه ما هرچه باشد تأسی از حضرت آقاست و هر آنچه که ایشان فرمودند باید برای همه ی مسئولان و ملت بزرگوار ایران اسلامی سرمشق قرار بگیرد.
 
پدر شهید مصطفی احمدی روشن ادامه داد: با توجه به اینکه در این صنعت و در راه پیشرفت ایران اسلامی سرمایه گذاری کرده ایم، باید این سرمایه گذاری ها بیشتر از قبل بشود و این گوشزد را به مسئولان می کنم که صنعت هسته ای با خون گرانبهای شهدای هسته ای و شهدای علم و فناوری به دست آمده است.
 
وی تاکید کرد: مسئولان باید بدانند که سرمایه گذاری های خیلی بالایی هم از نظر مادی و هم از نظر معنوی در این راه شده است و نباید از خطوط قرمز عبور کنند و خدای ناکرده سبب نشوند که استکبار جهانی احساس کند که یک میدان به خصوصی برایش باز شده است و می تواند در این میدان هر آنچه که دلش می خواهد بتازد.
 
پدر مصطفای شهید افزود: مسئولان ما باید برای استکبار جهانی یک ترمز محکم باشند و در مذاکرات اولاً شأنیت ملت ایران را حفظ کنند ثانیاً این صنعتی که این همه برایش سرمایه گذاری جانی و مالی شده است را حفظ نمایند و ثالثاً پاسدار خون شهدا باشند و در مقابل دشمنان کوتاه نیایند و در مقابل آنها بایستند و خدای ناکرده سبب نشوند که مسئولان خارجی به خصوص مسئولانی که دشمنان ملت ایران هستند مثل آقای اوباما، خانم شرمن و نخست وزیر انگلیس، حرف هایی را بزنند که در شأن ملت ایران نیست.
 
وی گفت: مذاکره کنندگان هسته ای ما باید بدانند که خداوند تبارک و تعالی، رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگوار ایران اسلامی پشت سر آنهاست و از آنها حمایت می کند و خیالشان راحت باشد که در مقابله با دشمنان تنها نخواهند بود.
 
پدر شهید مصطفی احمدی روشن در پایان با بیان اینکه ما هیچ توقع و طلبی از جمهوری اسلامی، از مردم و از رهبری و مقامات کشور نداریم خاطرنشان کرد: تنها خواسته ما از مسئولان کشور این است که شأنیت ملت ایران را حفظ کنند، پاسدار خون شهدا باشند و این صنعت که مُفت به دست ما نیامده است را حفظ کنند.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب: 430239
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *