۰

سناریوی دروغین مرد جوان برای کشتن همسرش

مرد جوانی در یک درگیری دست به قتل ناخواسته همسرش زد.
سناریوی دروغین مرد جوان برای کشتن همسرش
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، 11 فروردین امسال ماموران پلیس شهرستان گلوگاه استان مازندران در جریان مرگ مشکوک زن جوانی در بیمارستان قرار گرفتند. ماموران بلافاصله خود را به محل رساندند و با حضور در بیمارستان دریافتند که زن جوان توسط شوهرش و مرد میانسالی به بیمارستان انتقال داده شده است. اما قبل از رساندن زن 21 ساله به بیمارستان فوت کرده است.
 
مرد جوان به نام پدرام که همسرش را به بیمارستان رسانده بود در رابطه با مرگ همسرش گفت: شب حادثه خانه عمویم مهمان بودیم، در راه بازگشت به خانه چند مرد ناشناس به ما حمله کردند و موتورسیکلتم را به سرقت بردند. همسرم از حمله مردان ناشناس به شدت ترسیده بود و ناگهان روی زمین افتاد. همسرم از ترس حالش بد شد و فوت کرد.
 
درحالی که پدرام مدعی بود که ترس از حمله مردان ناشناس مرگ زن جوان را رقم زده است، در معاینه متخصصان پزشکی قانونی آنها آثار کبودی روی گردن زن جوان پیدا کردند. از سویی در تحقیقات از مرد جوان آنها با اظهارات ضد و نقیض از سوی پدرام مواجه شدند.
 
باتوجه به اطلاعات بدست آمد، فرضیه جنایت از سوی کارآگاهان جنایی مطرح شد و تحقیقات بار دیگر از مرد جوان صورت گرفت. پدرام که خود را در برابر مدارک پلیسی می دید این بار لب به اعتراف گشود و در رابطه با مرگ همسرش گفت: بعد از اینکه از مهمانی آمدیم، همانطور که سوار بر موتورسیکلت به سمت خانه می رفتیم با همسرم دعوایم شد. درگیری جزئی بین ما بالا گرفت و من از روی عصبانیت سیلی به صورت او زدم و دستم را روی گردنش گذاشتم. یک دفعه دیدم که همسرم نفس نمی کشد. ترسیده بودم، به سراغ عمویم رفتم و از او کمک خواستم. او را بلافاصله به بیمارستان انتقال دادیم اما همسرم مرده بود. بعد از آن تصمیم گرفتم که به دروغ بگویم که موتورسیکلتم را دزدیده اند و همسرم از ترس فوت کرده است.
 
سرهنگ رستمی، رئیس پلیس آگاهی استان مازندران، در رابطه با این خبر گفت: متهم جوان با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.
انتهای پیام/ جام نیوز
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب: 430159
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *