۰

رانت ها و زد و بندها مشکلات کشور را دوچندان می کند/دولت در کاهش فسادها و اصلاح برخی ها قدم جدی بردارد/ مماشات دیگر به صلاح کشور نیست

رحیم بنا مولایی گفت: امروز مماشات دیگر به صلاح نیست، امروز فرمایشات رهبری نباید تنها بر روی بنر و تراکت حک شود بلکه باید به مرحله اجرا برسد و ما به عنوان سربازان اقتصادی آماده این مسئله هستیم.
رانت ها و زد و بندها مشکلات کشور را دوچندان می کند/دولت در کاهش فسادها و اصلاح برخی ها قدم جدی بردارد/ مماشات دیگر به صلاح کشور نیست
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، رئیس اتاق بازرگانی استان البرز، رحیم بنا مولایی در گفتگو با خبرنگار "تیتر1" گفت: امسال دیگر باید برای رونق بخشهای مختلف کشور و رفع مشکلات اقتصادی مردم به دنبال معجزه نباشیم، بلکه باید حرکتهای اساسی و جدی در این راستا انجام دهیم.
وی با بیان اینکه امسال بذر می پاشیم تا از رکود به سمت شکوفایی حرکت کنیم و اقتصاد خود را رونق دهیم اظهار داشت: مشکلات را باید با کمک، همدلی و قاطعیت به حداقل برسانیم زیرا امروز دیگر مماشات به صلاح نیست، امروز فرمایشات مقام معظم رهبری نباید تنها بر روی بنر و تراکت حک شود بلکه باید به مرحله اجرا برسد.

 رئیس اتاق بازرگانی البرز افزود: اکنون ما مسئولین در کنار مردم، به عنوان سربازان اقتصادی آماده ایم و با مدیریت جهادی عجین هستیم و این کار را انجام  خواهیم داد، ولی این مسئله در حد حرف و شعار کمکی به کسی نخواهد کرد. 

رحیم بنا مولایی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی چیزی است که زمان خواهد برد و ما آن را شروع کرده ایم، تمام تولید کننده ها و فعالان اقتصادی دقیقأ از فرمایشات مقام معظم رهبری حمایت می کنند و لازمه آن این است که در سیستم دولتی هم اقداماتی بشود ، فسادها کاهش پیدا کند اصلاحات انجام شود و یکسری از قوانین و ضوابطی که هست در قانون کسب و کار رعایت شود.
 
وی ادامه داد: اکنون ایران رتبه 118 را در جهان دارد و در سال اقتصاد مقاومتی باید پنجره واحد را در تمام سازمانها به وجود بیاوریم که یک تولید کننده برای گرفتن مجوز دربدر نشود و بتواند در اسرع وقت و کوتاهترین زمان مجوزهای خود را بگیرد و کار خود را به بهره برداری برساند.

این مسئول گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید منافع ملی به منافع فردی ترجیح داده شود و بخش خصوصی بتواند حرفی برای گفتن داشته باشد، رانت ها و زد و بندها مشکلات کشور را دوچندان می کند و تولیدگران را به نا امیدی می کشاند و این مسئله به وحدت ملی ما نیز صدمه وارد میکند.

بنا مولایی در پایان خاطر نشان کرد: امروز که فضای بین الملل باز است باید از توان خود برای رونق صادرات استفاده کنیم و در کنار آن توانمندیهای استان خود را به سمتی بکشانیم که رونق و توسعه رخ دهد و صنعت توریسم یکی از این بخشها است که برای آن باید برنامه های خوبی در نظر گرفت.


انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۱۶
کد مطلب: 430134
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *