۰

مرگ دلخراش خواهر و برادر خردسال بر اثر واژگونی دیگ آب جوش

در حالی که آب جوش آمده بود و من از فرزندان خود غافل بودم، یکی از آنها درب فر گاز را باز کرد و از آن آویزان شد که ناگهان گاز و دیگ روی آن به‌روی فرزندانم برگشت ... .
مرگ دلخراش خواهر و برادر خردسال بر اثر واژگونی دیگ آب جوش
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، به نقل از تسنیم،  نهم فروردین ماه امسال مسئولان بیمارستان شهدای یافت‌آباد خبر مرگ یک پسربچه یک و نیم ساله‌ و سه روز بعد نیز خبر مرگ خواهر شش و نیم ساله وی را به مأموران کلانتری 151 یافت‌آباد گزارش کردند.
 
با حضور مأموران در بیمارستان تحقیقات از پدر این دو فرزند خردسال فوت‌شده آغاز شد؛ پدر این دو کودک در اظهارات خود درباره علت مرگ فرزندانش به مأموران گفت: من، همسرم و سه فرزند خردسالم در شهرک سنگ باقرشهر زندگی می‌کنیم؛ در تاریخ سوم فروردین، همسرم برای شستن لباس مقدار زیادی آب را درون دیگی بر روی اجاق گاز قرار داد و زیر آن را روشن کرد.
 
وی افزود: در حالی که آب، جوش آمده بود و من از فرزندان خود غافل بودم، یکی از آنها درب فر گاز را باز کرد و از آن آویزان شد که ناگهان گاز به‌روی آنها برگشت.
این مرد در ادامه اظهارات خود خاطرنشان کرد: یکی از فرزندانم در این حادثه آسیبی ندید اما پسر یک و نیم ساله و دختر شش و نیم ساله‌ام به‌شدت دچار سوختگی شدند؛ من نیز بعد از این اتفاق آنها را به بیمارستان منتقل کردم که متأسفانه اجل آنها را مجال نداد و جان خود را از دست دادند.
 
با اعلام مراتب این اتفاق به محسن مدیرروستا؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت، وی دستور تحقیقات بیشتر درباره این حادثه را صادر کرد؛ با توجه به اینکه وقوع این اتفاق در باقرشهر بوده، پرونده به دادسرای شهر ری ارجاع شد.
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب: 429979
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *