تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد

1 فروردين 1395 ساعت 7:56

سایت "حرف تو" در نظر دارد تا فرا رسیدن روز قدس، روزانه بسته ای را به عنوان روزنامه "سنگ و خون" در مورد موضوع فلسطین و غزه منتشر کند. از شما مخاطبین عزیز درخواست می کنیم با ارسال لینک مطالب مربوط در این زمینه ما را در انتشار این بسته یاری نمایید.


به گزارش سرویس وبلاگستان تفتان ما، سایت "حرف تو" در نظر دارد تا فرا رسیدن روز قدس، روزانه بسته ای را به عنوان روزنامه "سنگ و خون" در مورد موضوع فلسطین و غزه منتشر کند. از شما مخاطبین عزیز درخواست می کنیم با ارسال لینک مطالب مربوط در این زمینه ما را در انتشار این بسته یاری نمایید.
لازم به ذکر است یقیناً مطالب بسیاری زیادی در فضای وبلاگی کشور وجود دارد که شایسته بهترینها هستند، لذا گلچین این مطالب به معنای نادیده گرفتن زحمات دیگر وبلاگ ها نمی‌باشد.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
مردمان مظلوم غزه با چراغ سبز استکبار بی رحمانه قتل وعام میشوند.
 

 
 
وبلاگ"چشمه"نوشت:
سکوت و بی تفاوتی تأسف بارشورای امنیت سازمان ملل،مجامع بین المللی حقوق بشری،جهان عرب و جهان اسلام در مقابل جنایات هولناک و ضدبشری رژیم غاصب و متجاوز اسرائیل فاجعه انسانی غیر قابل تحمل و دردآوری را درغزه ببارآورده است.رژیم ضدبشری اسرائیل کشتاروحشیانه کودکان و زنان بی پناه فلسطین را با تعلل نهادهای حقوق بشری درزمین،هوا و دریا به پیش برده و با خیالی آسوده از سکوت شورای امنیت سازمان ملل و کشورهای عربی و اسلامی نوار غزه را به خاک و خون کشیده است.قتل و عام کودکان معصوم ومظلوم فلسطینی سند بارز جنایت جنگی حاکمان خون آشام اسرائیل علیه بشریت بوده و صفحه تاریکی در کارنامه حامیان دروغین مدافع حقوق بشر و دول تحت نفوذ استکبار در نهادهای تصمیم گیری ملل متحد حک نموده که بی شرمانه موجب دلگرمی جانیان بی رحم شده اند.
ادامه مطلب
*************************************************
امروزِ غزه = تراز مسلمانی + شاخص انسانیت
 

 
 
وبلاگ"شنود"نوشت:
امروز که جانوران صهیونیست به پشتگرمی بیشرف ترین دولت جهان (آمریکا ) سلاخیِ شبانه روزی در باریکه ی غزه به راه انداخته اند، یکبار دیگر عیار مسلمانی و شاخصهای انسانیت برخی چهره های خاص بیش از پیش لو رفته است.
امروز امثال شیرین عبادی که برای ابراز یک محکومیت ساده (بابت قتل عام کودکان غزه) خفقان گرفته اند عیار انسانیت و اعتبار جایزه صهیونیستی نوبل شان کاملا بیرون زده است.
امروز لکّاته ای بنام معصومه علینژاد قمیکلایی که هّم و غم خود را برای کشف حجابِ نوامیس مردم کشورش و تخریب سلامتِ اخلاق در خانوار ایرانی بکار بسته و نانجیبی مدرن خویش را پشت واژه «آزادی و حق انتخاب» پنهان ساخته برای اعلام محکومیت «سلب آزادی در نفس کشیدن مردم غزه» ، انگار که در این دنیا نیست و ریق رحمت را سرکشیده است.
ادامه مطلب
*************************************************
تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد
 
عصبانیت و اظهارات تند نتانیاهو پیش از دیدار با «جان کری»/ فیلم
وبلاگ"تناقضات ذهنی"نوشت:
چند روزی است که خبر حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه را از اخبار می شنویم که  در این ماه باعث اندوه  هر انسان منصفی در دنیا می شود  اما در میان انبوه اخبار ناراحت کننده برای ما خبری را بارها در این چند روز شنیدیم که حقارت و ترس اسرائیل و متحدانش را در رسانه ها دیدیم. دفاع با موشک های ساخت فلسطین ما را خوشحال کرد که مقاومت از سنگ به موشک رسید . امروز جهان ضعف اسرائیل که به مدرن ترین تسلیحات نظامی مجهز است را می بیند و می بینند که حتی آنها توان شناسایی موشک های فلسطینی را هم ندارند و نمی توانند ببینند چون این وعده خداوند است که وَجَعَلْنَا مِن بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لاَ یُبْصِرُونَ  .
ادامه مطلب
*************************************************
اسرائیل حکومتی بدون ملت برای کشتار ملتی بدون سرزمین
 

وبلاگ"شراره ها و شکوفه ها"نوشت:
در گذشته  توسعه و رونق مدنی و فرهنگی و هویت های مشترک ملی ، سبب تاسیس حکومت ها می شد ولی اسرائیل یکی از اولین حکومت هایی است که در تاریخ معاصر صرفا با زور و قدرت انگلیس و آمریکا و شوروی سابق تشکیل شد . اما چون تشکیل این حکومت در اروپا و امریکا هزینه های فراوان مالی و امنیتی داشت ، هزینه های تشکیل و محل تشکیل این حکومت به شکل ظالمانه ای به مسلمین و ممالک اسلامی تحمیل شد و هنوز هم هزینه های زیادتری به شکل های پیچیده ای به منابع مالی و سیاسی مسلمین تحمیل می شود . هیچ وقت در تاریخ کشوری به نام اسرائیل وجود نداشته است . اسرائیل فاقد مردم و ملت بود و فقط گروهی از یاغیان مسلح ( شبیه داعش ) بودند که با وحشی گری زمین های غارت شده از مسلمین را تصاحب کرده بودند . آن وقت مجبور شدند کشوری بدون ملت درست کنند و چون قبلا ملتی در این منطقه زندگی می کرد باید آنها هم قتل عام و تبعید می شدند که شدند . میلیونها فلسطینی از آن دیار رانده شدند تا یهودیان سرگردان و مزاحم و مردم آزاری که در اروپا موی دماغ غربی ها بود و هیتلر به همین دلیل آنان را قتل عام میکرد به آنجا گسیل شوند .
ادامه مطلب
*************************************************
جنایات رژیم صهیونیستی
 

وبلاگ"کاریکاتور حساس بشو"نوشت:
 
جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و بی تفاوتی سازمان ملل
ادامه مطلب
انتهای پیام/


کد مطلب: 429769

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/429769/تل-آویو-حیفا-خاک-یکسان-خواهد

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir