تداوم ارائه خدمات درمانی بیمارستان‎ها و برخی درمانگاه‎ها در تعطیلات نوروز

1 فروردين 1395 ساعت 7:28

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‎های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در تعطیلات نوروزی، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مجموعه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه دارد.


به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، فریبرز راشدی اظهار کرد: کلینیک‎های تخصصی بیمارستان‎ها در شیفت صبح و درمانگاه دندانپزشکی واقع در دانشکده دندانپزشکی زاهدان در سه شیفت آماده ارائه خدمات به  مراجعان در تعطیلات نوروزی خواهند بود.
دبیر طرح سلامت نوروزی و رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‎های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: همچنین تمامی بخش‌های بستری و ویژه بیمارستان‎ها در این روزها فعال خواهد بود.
این مسئول تصریح کرد: 55 پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای، 20 داروخانه شبانه‎روزی، 18 مرکز درمانی شهری و 47 مرکز درمانی روستایی در تمامی مجموعه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان آماده خدمات دهی به مسافران نوروزی هستند.
وی با اشاره به اینکه با هدف افزایش اطلاع رسانی و نیز ارائه توصیه‎های ایمنی در راستای حفظ سلامتی مسافران نوروزی، 6 ایستگاه سلامت در مبادی ورودی شهرهای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ایجاد شده است گفت: در این ایستگاه‌ها، بروشورهایی در خصوص اماکن فعال بهداشتی و درمانی زیر مجموعه دانشگاه و نیز راه‌های پیشگیری از ابتلاء به برخی بیماری‌ها در هنگام سفر، ارائه می‌شود.
راشدی تصریح کرد: هم استانی‌های گرامی و مسافران نوروزی برای اطلاع از خدمات بهداشتی و درمانی و نیز مراکز درمانی فعال در هر یک از شهرهای زیرمجموعه، با شماره تلفن 1590، برای دریافت اطلاعات دارویی با شماره 1490 و برای دریافت اطلاعات مرتبط با بهداشت محیط با شماره 190 تماس حاصل کنند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 429750

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/429750/تداوم-ارائه-خدمات-درمانی-بیمارستان-ها-برخی-درمانگاه-ها-تعطیلات-نوروز

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir