۰

مسئولی که در جهت حل مشکلات مردم گام برندارد نامرد است/چرا یکی حقوق 700 هزاری دارد و دیگری 700 میلیونی؟

نماینده مردم تبریز گفت: هر مسئولی که به فکر مردم نباشد و در جهت حل مشکلات آنان گام برندارد نامرد است.
مسئولی که در جهت حل مشکلات مردم گام برندارد نامرد است/چرا یکی حقوق 700 هزاری دارد و دیگری 700 میلیونی؟
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل آناج، مسعود پزشکیان در دیدار مردمی استاندار آذربایجان‌شرقی با مردم کندرود با بیان اینکه به خاطر اعتماد مردم پزشکیان در دور اول انتخابات به مجلس راه یافت، اظهار کرد: من از نمایندگی برای خود کیسه ندوختم و اگر به دنبال کسب مقام و منافع مادی بودم در دوران وزارت و ریاست دانشگاه علوم پزشکی می‌توانستم این کار را انجام دهم.نماینده مردم تبریز گفت: هر مسئولی که به فکر مردم نباشد و در جهت حل مشکلات آنان گام برندارد نامرد است.
وی ادامه داد: سخنرانی پسا انتخابات من در تریبون مجلس کاملا از روی ایمان قلبی بود و اگر در زمان انتخابات آنها را مطرح می‌کردم می‌گفتند به خاطر جمع آوری رأی است.
نماینده مرم تبریز در مجلس دهم خواستار اجرای عدالت در جامعه و تاش همگان برای دستیابی به این حق شد و ابراز کرد: هر مسئولی که به فکر مردم نباشد و در جهت حل مشکلات آنان گام برندارد نامرد است.
وی در پایان افزود: از انسانیت، دین و مذهب به دور است که برای خود سفره‌ای باز کنیم، همه باید به حکم قانون گردن نهیم و عدالت را در جامعه برپا کنیم تا یکی حقوق 700 هزارتومانی و دیگری درآمد 700 میلیونی نداشته باشد.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۶:۲۷
کد مطلب: 429712
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *