۰

قوه قضاییه باید موضوع ضرب و شتم کارمند محیط زیست توسط مدیرکل را پیگیری کند/ مجلس هم به ماجرا ورود می کند

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای گفت:مجلس تخلف مالی این پرونده را بررسی می کند و این موضوع باید از طریق مراجع قضایی پیگیری شود.
قوه قضاییه باید موضوع ضرب و شتم کارمند محیط زیست توسط مدیرکل را پیگیری کند/ مجلس هم به ماجرا ورود می کند
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با عصرهامون در خصوص ضرب و شتم و فحاشی ذیحساب محیط زیست استان سیستان و بلوچستان توسط مدیر کل این سازمان اظهار کرد: در این خصوص رفتاری غیر معقول صورت گرفته است که باید از طریق مراجع قضایی پیگیری شود. نماینده زاهدان با تاکید بر اینکه بنده این موضوع را تا جای که امکان داشته باشد پیگیری می کنم گفت: این موضوع را از طریق استاندار سیستان و بلوچستان هم پیگیری خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه سازمان های نظارتی و قوه قضاییه باید این موضوع را پیگیری کنند گفت: بنده به عنوان نماینده تلاش می کنم با مسئولین کشوری این موضوع را مطرح و پیگیری کنم.
نماینده زاهدان ادامه داد: آنچه مشهود است در این خصوص تخلفی صورت گرفته است پس هم دادگاه تخلفات اداری و هم سازمان بازرسی کل کشور است می توانند این موضوع را پیگیری کنند.
شهریاری در پایان با بیان اینکه برخورد بسیار زشتی با ذیحساب محیط زیست صورت گرفته است اظهار کرد: مجلس تخلف مالی این پرونده را حتما پیگیری خواهد کرد.
 
انتهای پیام/
شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۶
کد مطلب: 429609
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *