۰

آنچه شرمن گفت و آنچه بی‌خیال‌ها مرقوم داشتند

سایت "حرف تو" به منظور گسترش مطالب نخبگان وبلاگ نویس، روزانه بسته ای را تحت عنوان"گلدون وبلاگی" از وبلاگهای برتر این سایت تهیه و در معرض دید شما مخاطبین قرار دهد. بر این اساس از تمامی اصحاب رسانه خواهشمندیم در باز نشر این بسته ما را یاری نمائید.
آنچه شرمن گفت و آنچه بی‌خیال‌ها مرقوم داشتند
به گزارش سرویس وبلاگستان تفتان ما، سایت "حرف تو" به منظور گسترش مطالب نخبگان وبلاگ نویس، روزانه بسته ای را تحت عنوان"گلدون وبلاگی" از وبلاگهای برتر این سایت تهیه و در معرض دید شما مخاطبین قرار دهد. بر این اساس از تمامی اصحاب رسانه خواهشمندیم در باز نشر این بسته ما را یاری نمائید.
لازم به ذکر است یقیناً مطالب بسیاری زیادی در فضای وبلاگی کشور وجود دارد که شایسته بهترینها هستند، لذا گلچین این مطالب به معنای نادیده گرفتن زحمات دیگر وبلاگ ها نمی‌باشد. بر این اساس از تمامی وبلاگ نویسانی که خواهان انتشار مطلبشان در این بخش هستند خواهشمند است مطالب تولیدی خود را در قسمت " ارسال مطلب" سایت حرف تو، ارسال نمایند.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
لغو تحریم‌ها؛ آنچه شرمن گفت و آنچه بی‌خیال‌ها مرقوم داشتند
 
 
وبلاگ"ایلیا"نوشت:
روز یکشنبه ۵ مرداد، تعدادی از روزنامه‌های حامی دولت یازدهم، با ذوق زدگی از قول وندی شرمن، معاون وزیر امور خارجه‌ی آمریکا تیتر زدند: «تعلیق تحریم‌ها آغاز راهی برای لغو آنهاست»؛ این جمله‌ای عجیب بود. تعجب آور این بود که آمریکایی‌ها تا کنون هرگز نگفته‌اند که تحریم‌ها لغو خواهد شد. و تا کنون در مذاکرات از هیچ یک از خواسته‌های خود کوتاه نیامده بودند. در حالی که دولت با ادعای لغو «همه تحریم‌ها» وارد مذاکرات شد، حتی طبق توافق‌نامه ژنو در بهترین حالت تنها ممکن است سر تحریم‌های هسته‌ای -که اتفاقا بخش‌های مهم تحریم نیستند- بررسی‌های صورت بگیرد و نه لغو آنها.
ادامه مطلب
*************************************************
چادرمن یعنی بیرق حسین(ع)
 
hossein_326784
وبلاگ"چادری ها"نوشت:
بـ‌ه دنبال دلیلـﮯ محکم قدم مـﮯ زد
کوچـ‌ه هاے شهر عوض شده بود
همـ‌ه جا سیاه !
پرچم ها، پارچـ‌ه ها، خانـ‌ه ها…
با خودش گفت :
“چـ‌ه فلسفـ‌ه ای زیباتر!
تا ابد سیاه پوش حسین (ع) مـﮯ شوم”
دخترکـ تصمیمش را گرفته بود…
ادامه مطلب
*************************************************
پیروزی دشمن در جنگ نرم …..
 
 
وبلاگ"حوزه علمیه خواهران زنجان"نوشت:
ماهواره به خاطر داشتن ویژگی های منحصر به فرد خود قادر است پیام خود را به دورترین نقاط منتقل کند و بیراه نگفته ایم اگر بگوئیم:
شکست غرور و حرمت مردان در مقابل زنان، فحاشی و بیان کلمات رکیک، بی بند و باری، بی غیرتی و بی تفاوتی در مقابل محارم، شکست حریم محرمیت، بی عفتی و شکست حیا و شرم، بی حرمتی به بزرگسالان، خشونت بالاخص علیه زنان ، بی اعتنایی به همسر و فرزند و … حاصل حملات خصمانه شبکه های ماهواره ای است که هدفی جز تزلزل روابط زناشویی و فروپاشی نهاد خانواده ندارند.
ادامه مطلب
*************************************************
پوستر«هم نشین»
 
وبلاگ"ناب ناب"نوشت:
 
 
ادامه مطلب
*************************************************
بیاییم هرروز به او سلام کنیم
 

وبگاه"پایگاه سایبری بشارتی ها"نوشت:
ای امامم ای بقیه الله کی می آیی؟کی می آیی تا ما را از این تباهی و فساد رها سازی؟میدانم شاید از دست ما دلخوری.راستش ما اینقدر در هیاهوی زندگی قرار گرفته ایم که حتی شما را دعوت نمیکنیم.وقتی فکر میکنم اگر بیایی چه ها که نمیشود مو به تنم سیخ میشود.یعنی من آن روز را میبینم؟حقیقت را بگویم ما میزبانان خوبی برایت نبوده ایم که بیایی.همه میگویند مهمان حبیب خداست اما چرا وقتی به محبوب ترین مهمان ها که میرسد همه همه چیز را پس میزنند؟!
ادامه مطلب
*************************************************
کوکا کولا و فلسطین
 
 
وبلاگ"تک گرافیک"نوشت:
کمپانی «کوکاکولا» با شعار تامین آسایش مردم متولد شد و اکنون پس از ۱۲۵ سال به بحران آب دامن می‌زند، در کشتار مردم فلسطین با اسرائیل همکاری می‌کند، کارگران را در کلمبیا می‌کشد و در هند به کوکای قاتل معروف شده است.

به گزارش جهان به نقل از فارس، «کوکاکولا» که برای خیلی‌ها تنها یک نوشیدنی خنک و گواراست، امروزه به نماد فرهنگی آمریکا تبدیل شده که براساس اطلاعاتی که در سایت آن منتشر شده و هم‌اکنون نیز موجود است، این کمپانی هم‌اکنون بیش از صد و چهل و شش هزار و ۲۰۰ شعبه در سراسر دنیا دارد که در این شعبه‌ها هر روز یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون محصول به فروش می‌رساند.
ادامه مطلب
*************************************************
دلیل تناقض اظهارات مذاکره کنندگان ایران و آمریکا چیست ؟
 
دلیل تناقضات مذاکره کنندگان ایران و آمریکا چیست؟
وبلاگ"سلمان علی(ع)"نوشت:
همین خانم وندی شرمن که چند ماه پیش دروغ را در ذات ایرانی ها عجین دانسته بود، طی این هفته در جمع اعضای کنگره اعلام کرد که طبق توافقات انجام شده قرار است تا در سایت فردو دیگر غنی سازی انجام نشود و موارد دیگری را در نمایشی سازی تأسیسات هسته ای بیان کرد، فارغ از این که خانم وندی شرمن در تقابل با جمهوری خواهان کنگره تحت فشار بوده و از طرف جناب اوباما موظف بوده تا نظر منتقدان را در خصوص ادامه ی مذاکرات جلب نماید.
ادامه مطلب
*************************************************
سکوت ننگین؛ از سقیفه و کربلا تا روز قدس 88
 

وبلاگ"ولایت فقیه و حکومت اسلامی"نوشت:
حرف حق و موضع‌گیری درست، هر اندازه هم که قدر و فیمت داشته باشد وقتی در زمان لازم و ضروری گفته نشد از ارزش و اعتبارش کاسته می‌شود و دیگر از قیمت و منزلت بالایی برخوردار نیست. برای ابراز حق و سرپیچی از باطل اگر فرصت‌ها و لحظات حساس و سرنوشت‌ساز را از دست دادیم آن‌وقت است که در انجام وظیفه‌ی خود، کوتاهی کرده‌ایم و چه‌بسا ضرر جبران‌ناپذیری به جبهه‌ی حق، زده باشیم.
ادامه مطلب
*************************************************
نقش مساجد در زندگی ما
 

وبلاگ"هد هد"نوشت:
نمی دانم این روزها شما چندبار در روز به مسجد سر می زنید؟ یک بار، دو بار، سه بار؟ چند ساعت از روزتان را در مسجد می گذرانید؟ اساسن مسجد در زندگی امروز شما یا فرزندتان چه نقشی دارد؟ آیا مشغله تان به شما اجازه ی حضور در مسجد را می دهند؟
سوال های بالا را اگر بیست سال پیش می پرسیدید، پاسخ هایی را می گرفتید که امروز نیمی از آن را هم نمی گیرید.
شاید لازم باشد کمی بحث تاریخی را پیش بکشیم.
اگر نگاهی به معماری و شهرسازی دوره ی باستانی- اسلامی نظیر دوره های صفوی و زندیه و ... بیاندازیم خواهیم دید که مساجد در زندگی مردم نقش اساسی ایفا می نمایند. نمونه ی بارز این موضوع را در بازار های سنتی هر شهر می توان یافت. مسجد جامع اصفهان در کنار بازار و مدرسه ی شیخ لطف الله قرار گرفته است تا بازاری هر جای کارش به مشکل شرعی برخورد سریع آن را حل نماید و طالب علم هرگاه به شرعیات برخورد، سریع به مشکلش رسیدگی کند. این موضوع را در شهرهای دیگر نیز می توانید نمونه ی این معماری را مشاهده نمایید.
با گسترش شهر ها و نیازی که به مساجد در سطح شهرها احساس می شد مساجد محله ای احداث شدند. این مساجد به امور محله رسیدگی می کردند و محل تجمع افراد محلی بودند.
ادامه مطلب
*************************************************
ماهواره مین های سبک زندگی
 
 
وبلاگ"نجوای عشق"نوشت:
تمدن عصر جدید که شکوفایی آن را پیوسته ناشی از خذف دین از صحنه زندگی فرد و اجتماع می شمارند و عامل عقب افتادگی جوامع وامانده یا عقب نگه داشته شده را پای بندی به دین و ضوابط مذهبی قلمداد می کنند، حربه خطرناکی است که بر روح حساس و پرشور جوانان اثر نامطبوبی بر جای می گذارد. یکی از روش های دیرین دشمن برای گسترش سلطه خویش، استفاده از باورهای انحرافی در برابر عقاید و ارزش های اسلام اصیل است.
 آنان می کوشند مذهب را که عامل بیداری، پویایی، ستم ستیزی، عدالت گستری و فراهم آورنده سعادت دنیا و آخرت است، به عامل تخدیر، انزواطلبی، واپس گرایی، رهبانیت و امری شخصی تبدیل کنند و با این شگرد، عقاید نسل جوان بر طبق خواسته ها و اهداف خودشان است. به تعبیر امام خمینی رحمه الله علیه: «می خواهند اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله را به اسلام آمریکایی مبدل سازند».
ادامه مطلب
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب: 429519
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *