۰

وقوع زمین‌لرزه در قوچان/ تصادف مرگبار کامیون با سواری پراید

سخنگوی سازمان امداد و نجات از وقوع زمین‌لرزه 4.3 ریشتری در مرز استان خراسان رضوی و شمالی حوالی قوچان خبر داد.
وقوع زمین‌لرزه در قوچان/ تصادف مرگبار کامیون با سواری پراید
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما، سیدمصطفی مرتضوی، از وقوع زمین‌لرزه 4.3 ریشتری در عمق 8 کیلومتری مرز استان‌های خراسان رضوی و شمالی حوالی قوچان خبر داد و اعلام کرد: این زمین‌لرزه ساعت 20:56 شب گذشته به وقوع پیوسته و بر اساس گزارشات واصله از مرکز استان خراسان رضوی خوشبختانه هیچگونه خسارت‌های جانی و مالی ایجاد نشده است.
وی ادامه داد: لحظاتی پس از وقوع حادثه رئیس هلال احمر شعبه قوچان در محل فرمانداری در کمیته بحران مستقر شده و تیم‌های امدادی به صورت آماده‌باش جهت اقدامات بعدی در محل حضور یافتند.
سخنگوی سازمان امداد و نجات در رابطه با مهمترین تصادفات 24 ساعت گذشته نیز اظهار داشت: برخورد یک دستگاه کامیون با سواری پراید ساعت 22 شب گذشته در محور خراسان جنوبی، فردوس باغستان سبب حادثه دیدن 5 مسافر شد.
مرتضوی گفت: 4 نفر در اثر این حادثه مصدوم شده و یک نفر جان خود را از دست داد.
وی اظهار داشت:‌ 3 خودروی سواری پراید، تندر 90 و مزدا نیز ساعت 15:45 روز گذشته در محور بوشهر کیلومتر 10 محور دیلم ـ بهبهان با یکدیگر برخورد کرده که در اثر این حادثه 3 نفر مصدوم و یک مسافر جان خود را از دست داد. همچنین سه نفر از مجروحان توسط نیروهای هلال‌احمر به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل شدند.
انتهای پیام/ فارس
سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب: 429350
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *