۰

پایان گروگانگیری 5 میلیاردی صاحب باشگاه سوارکاری

6 تبعه افغان که 9 روز قبل صاحب یک باشگاه اسب سواری در شمال تهران را برای اخاذی 5 میلیاردی ربوده بودند، ظهر امروز در جنوب تهران دستگیر و مرد گروگان آزاد شد.
پایان گروگانگیری 5 میلیاردی صاحب باشگاه سوارکاری
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران گفت: 9 روز پیش شش نفر از تبعه افاغنه اقدام به  گروگانگیری پیرمرد 84 ساله صاحب باشگاه اسب سواری در باشگاهش در محله سوهانک بلوار ارتش  می کنند. 
 
محمدیان افزود: گروگانگیران تا سه روز با خانواده این پیرمرد تماس نمی گیرند و پس از این مدت، تماس‌هایی از مرز افغانستان گرفته و از خانواده وی درخواست 5 میلیارد تومان در ازای آزادی گروگان طلب می شود. 
 
وی اضافه کرد: پلیس با کار اطلاعاتی دقیق متوجه شد که تماس گرفته شده از مرز افغانستان برای رد گم کردن بوده است و پس از تلاش های فراوان متوجه حضور آنان در جنوب شرق تهران شد. 
 
سردار محمدیان گفت: بالاخره امروز تیم های عملیاتی پلیس در اقدامی ضربتی در جنوب شرق تهران فرد گروگان را پس از 9روز آزاد و  پنج نفر از گروگانگیران نیز دستگیر شدند.  رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطر نشان کرد: در پنج سال گذشته تاکنون همه عملیات های آزادسازی گروگانان بدون موفقیت آدم ربایان به پایان رسیده است.
انتهای پیام/ جام نیوز
سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب: 429338
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *