۰

بازداشت همزاد دکتر بی‌هوشی اتاق عمل

مردی که شباهت زیادی به یک دکتر بی‌هوشی داشت مدارک وی را جعل کرد و در یک بیمارستان استخدام شد.
بازداشت همزاد دکتر بی‌هوشی اتاق عمل
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، به نقل از ایران،  رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: این مرد شیاد با جعل عنوان و ارائه مدارک پزشکی به یکی از بیمارستان‌های قم، به مدت یک ماه مشغول به کار بوده است. احمد کرمی اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی استان قم مبنی بر تناقضات و ابهامات مدارک شناسنامه‌ای و امور درمانی یک پزشک در بیمارستانی در قم، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران آگاهی استان قم قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: با استعلام مدارک مشخصات این دکتر مشخص شد وی تشابه ظاهری زیادی با یک دکتر متخصص بیهوشی دارد. رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: این شیاد که با جعل عنوان و ارائه مدارک شناسایی، نظام پزشکی و مدارک تخصصی جعلی، خود را به عنوان پزشک معرفی کرده بود، در تحقیقات مأموران سرانجام به جرم خود اعتراف کرد. وی ادامه داد: این دکتر با استخدام قراردادی در یکی از بیمارستان‌های قم به مدت یک ماه در 12 شیفت 24ساعته مشغول به کار بوده است.
 
کرمی با اشاره به دو سابقه کیفری مرد شیاد گفت: دکتر قلابی اعتراف کرد اسناد جعلی را از شخصی دارای مدرک کارشناسی رایانه که اکنون در زندان است با پرداخت 10 میلیون ریال دریافت کرده و همچنین دوره کاردانی بیهوشی را در دانشگاه گذرانده و از سال 82 در مراکز درمانی استان‌های لرستان، تهران و اصفهان نیز فعالیت داشته است.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب: 429227
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *