۰

اتهام بزرگ به طارمی!

هیچکس فکرش را نمی کرد برانکو در یکی از مهمترین دیدارهای خارج از خانه خود ناگهان طارمی را 75 دقیقه روی نیمکت بنشاند.دلیل اصلی این نیمکت نشینی چه بود و چرا آقای گل لیگ پانزدهم در آخرین بازی سال 94 مورد غضب سرمربی کروات قرمزها قرار گرفت؟
اتهام بزرگ به طارمی!
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، مهدی طارمی که به عنوان پدیده اصلی فوتبال ما در سال 94 خودش را مطرح کرد در عین ناباوری بدترین پایان ممکن را در این سال داشت. چون در چند بازی آخر پرسپولیس گل نزد و مضاف بر آن برای دیدار مقابل صبا در قم 75 دقیقه نیمکت نشین شد. اما چرا برانکو چنین ریسک بزرگی را مرتکب شد؟
همه چیز به پایان بازی با تراکتورسازی مربوط می شود. آن مصاف که با تساوی یک بر یک به پایان رسید با عصبانیت شدید برانکو در رختکن توام شد. سرمربی کروات قرمزها حسابی از نمایش ضعیف طارمی ناراحت بود و حتی در لفافه مدعی شد او می خواهد از ساق هایش مراقبت کند. برانکو که قصد داشت آقای گل لیگ پانزدهم را با این حرف ها تهییج کند در طول هفته و قبل از بازی با صبا بار ها در تمرینات از او درخواست بازی درگیرانه کرد اما واکنش های عجیب طارمی که توام با خونسردی ماردزاید اش بود، سرانجام کاسه صبر برانکو را لبریز کرد.طارمی که احساس می کرد با توجه به وضعیت پیش امده برای  جری بنگسون او در هر حالتی بازیکن ثابت تیمش است ناگهان در فاصله سه ساعت مانده به بازی با صبا فهمید جایی در ترکیب اصلی ندارد. اگر چه برانکو در 15 دقیقه پایانی بازی به او میدان داد و عملکرد خنثی و ضعیف طارمی نشان دهنده یک مشکل بزرگ برای اوبود.
اگر مسائل حاشیه ای در تمرین چند هقته قبل قرمزها به وجود نمی آمد و طارمی مقابل خبرنگاران آن طور موضع نمی گرفت شاید این روزها از او حمایت بیشتری صورت می پذیرفت اما این بازیکن جوان با یک اشتباه هم تا حدود زیادی از چشم هواداران افتاد و هم از چشم سرمربی تیم. پیش از این احمد نورالهی که به قلوی دوم طارمی در پرسپولیس مشهور است طعم خشم چند هفته ای برانکو را چشید و در چند بازی حتی در لیست 18 نفره هم حضور نداشت. به نظر می رسد این بار نوبت طارمی شده تا برای رها شدن از این وضعیت خودش و انگیزه هایش را مجددا به برانکو ثابت کند.
 گویا طارمی قصد داشت به هر قیمتی خودش را سالم به تمرینات دور جدید تیم ملی برساند و شانس بازی مقابل عمان و هند را در تهران داشته باشد از این رو آنچنان که برانکو انتظارش را داشت در بازی های آخر پرسپولیس درگیرانه ظاهر نمی شد. البته این حدسی است که سرمربی تیم متصور می شد و نمی توان قطعا آن را درست دانست.فعلا تا اواسط فروردین ماه سال 95 خبری از لیگ برتر نیست و مهدی طارمی فرصت دراد تا با درخشش در پیراهن تیم ملی خودش را بار دیگر به برانکو تحمل کند. بدون تردید قهرمان شدن پرسپولس  در لیگ جاری،رابطه مستقیمی با تعداد گل های طارمی در مسابقات پیش رو دارد.
 
انتهای پیام/ راه دانا
شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب: 429068
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *