۰

تحولات انقلاب ما ناشی از تحولات درونی مردم است و نقطه پایانی ندارد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن بیان اینکه بعضی از افراد هستند که ما وارث و مالک انقلاب هستیم بیان کرد: اگر مردم ۱۴۰۰ سال قبل این فریب را خورده اند امروز باید بگوییم مردم و ملت ایران هرگز این فریب را امروز نمی خورند و انقلاب اسلامی را رها نمی کنند.
تحولات انقلاب ما ناشی از تحولات درونی مردم است و نقطه پایانی ندارد
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور دولت های نهم و دهم و همچنین عضو کنونی مجلس شورای اسلامی در یادواره شهدای عملیات خیبر که در شبستان گلزار شهدای سید فتح الله ورامین برگزار شده بود گفت: تاریخ ما شاهد است که مردم ورامین نه تنها امروز و ۵۰ سال اخیر، بلکه در طول تاریخ طولانی ایران و این خطه همواره مردمی مومن، خدا پرست، پاک و مفید به حال جامعه بوده اند.
وی افزود: تاریخ این دیار نشان می دهد که از بیش از ۶۰۰۰ سال قبل مردم این خطه مردمانی متمدن و مومن و اهل عبادت بودند که آثار باستان شناسی این را تایید می کند
احمدی نژاد سپس بیان داشت: مردم ورامین مردمی تلاشگر و مومن و مفید به حال اجتماع بوده اند به خصوص در دوره انقلاب عظیم اسلامی، مردم ورامین در آن فرصت تاریخی یک بار دیگر جوهره و حقیقت خود را نشان دادند.
وی همچنین بیان داشت: مردم ورامین نهظتی را پایه گذاری کرده و برای رهبری فداکاری کردند که آن نهضت و حرکت به فضل الهی عالم گیر خواهد شد و بساط ظلم را از همه جهان برخواهد چید.
رئیس جمهور سابق ایران سپس اظهار داشت: امام خمینی (ره) مظلومانه و در زمانی که دیکتاتوری حاکم بود و خفقان همه جا را گرفته بود قیام کردند و خطی روشن برای رسیدن به مقصد برای ملت ایران باز کردند.
وی همچنین تاکید کرد: مردم ورامین در دوران دفاع مقدس نیز بیش از ۱۴۰۰ شهید داده اند و اگر محدوده تحت تاثیر ورامین را حساب کنیم هزاران آزاده در راه دفاع انقلاب و آزادگی داده اند و در دوران آزادگی می بینیم که مردم این منطقه حرف عظیمی می زنند و و نیازها را تامین می کنند.
احمدی نژاد سپس اظهار داشت: میراث مشترک و تعهد و آرمان مشترک ما انقلاب است، انقلاب مهمترین هدیه خداوند به بشریت عصر حاضر است، خیلی کارها انجام شده است ولی انقلاب هنوز ناشناخته است.
وی افزود: امروز بعضی ها تئوری پردازی می کنند و برای انقلاب ها دوره های مختلف را مشخص می کنند و اتفاقاتی را به عنوان شاهد قرار می دهند و می گویند که دوران انقلاب تمام است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظان ضمن بیان اینکه این افراد, انقلاب کشورهای دیگر را در نظر می گیرند و می گویند که عمر انقلاب ما دیگر تمام است گفت: آن کسانی که انقلاب را به این معنا تفسیر می کنند در ذهنشان این است که انقلاب حاصل تجمع انرژی های منفی در دل جامعه در طول زمان است.
وی تصریح کرد: آن کسانی که می گویند انقلاب دورانی دارد و تمام می شود منظورشان انقلابی است که مردم فشارهای مختلف را در دل خود جمع می کند و به یک باره این فشارها فوران می کند و بعد از تخلیه شد این گونه انقلاب ها تمام می شود.
احمدی نژاد خاطر نشان کرد: انقلاب عظیم ملت ایران از این جنس نیست چون اگر از این جنس بود پس دیگر این همه توطئه و دشمنی و فشار نیاز نبود.
رئیس جمهور دولت های نهم و دهم ضمن بیان اینکه انقلاب ما یک عنوانی دارد که در هیچ انقلابی نبوده است اظهار کرد: انسان می تواند از دل خاک به وجود آید و کاری کند که به جلوه خدا برسد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: همه اسماء حسنی را در انسان های کامل و معصومین می بینیم پس انسان می تواند از این خاک به جایی برسد که به خلیفت اللهی برسد.
وی ضمن بیان اینکه وقتی خدا انسان را خلق می کند به خودش تبریک می گوید و این نشان از اهمیت این مخلوقش است گفت: رسیدن به خدا یعنی حرکت بی نهایت, قرار است که درون انسان ها تغییر پیدا کند که به تبع آن محیط اجتماعی آنها نیز تغییر پیدا کند.
احمدی نژاد پس از بیان اینکه در درون مردم ما تغییری به وجود آمد اظهار کرد: تحولات انقلاب ما ناشی از تحولات درونی مردم است که این دیگر نقطه پایانی ندارد و تا زمانی که مردم به دنبال تکامل و خدا خواهی هستند این انقلاب نیز برقرار است.
رئیس جمهور دولت های نهم و دهم گفت: اگر کسانی بخاطر منافع محدود و شخصی و گروهی قیام کنند اولاً انقدر فداکاری نمی کنند که با دست خالی کفن بپوشند و به جلوی تانک ها بروند, زیرا آنها نیز مانند سیاسیون عالم می شوند که مدعی سیاست مداری هستند ولی حاضر نیستند که حتی یک سیلی بخاطر مردم بخورند و سختی بکشند.
وی پس از بیان اینکه ایثار و فداکاری رمز کمال انسان و راه رسیدن به خدا است تصریح کرد: انسان هایی که از درون خودشان به سمت خدا متحول می شوند ایثارگر هستند.
وی ضمن بیان اینکه اگر شیاطین خیال کردند که حرکت انقلابی ملت ایران متوقف می شوند بدانند که این یک خواب بدون تعبیر است گفت: دنیا بداند ملت ایران امروز بسیار بسیار مومن تر و انقلابی تر و عدالت خواه تر و شجاع تر و ایستاده تر از ۵۰ سال قبل است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: خیال کردند که بساطی درست کنند و چیزی رد و بدل کنند و پشت تریبون ها قیافه فاتح بگیرند کار تمام شده است, بخدا انقلاب ملت ایران در اول راه است و تا برچیدن ظلم و ستم از تمام دنیا این انقلاب ادامه دارد.
احمدی نژاد پس از بیان اینکه این انقلاب دشمن دارد و افرادی این صحبت ها را افراطی گری و تندروی می دانند گفت: اگر این را به عنوان افراطی گری قبول کنیم نعوذ بالله باید بگوییم خدا اولین افراطی گر است زیرا خداوند زمانی که گفت به انسان سجده کنید همه قبول کردند الا شیطان که استکبار و تکبر کرد و خودش را برتر دانست که آن زمان خدا او را رجیم خواند.
رئیس جمهور دولت های نهم و دهم افزود: خداوند می گوید مگر من از شما عهد نگرفته ام که شیطان را پیروی نکنید زیرا این دشمن قطعی و آشکار شما است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن بیان اینکه شیطان نمی خواهد بگزارد انسان ها در درون خودشان تکامل پیدا کنند گفت: انسان ها به صورت فطری خداجو هستند ولی شیطان بسیار ظریف فعالیت می کند به این شکل که فرد دیگری را به جای خدا قرار می دهد.
وی تصریح کرد: اولین کاری که شیطان می کند این است که به ما می باوراند که اصلاً دشمن ما نیست و بعد از آن نیز شروع می کند آدرس انحرافی دادن و تا بی انتها می برد زیرا مسیر گمراهی همانند مسیر کمال انتها ندارد.
احمدی نژاد بیان کرد: رئیس جمهور قبلی آمریکا نزدیک به ۱ میلیون نفر را در افغانستان و پاکستان کشت ولی هنوز می گفت باید بیشتر می کشتیم تا بتوانیم مسلط شویم زیرا روحیه گرگ سفطی در انسان ها بی انتها است.
رئیس جمهور دولت های نهم و دهم پس از بیان اینکه دشمنان ما میکروب درست می کنند و ملت ها را گرفتار می کنند تا داروهای خودشان را بفروشند گفت: در کره زمین هم کمال نهایی انسان ها تشکیل حکومت عدالت و امام و خلیفت الله هست, همانجایی که همه برادری و صلح و امنیت و عظت برای همه انسان ها برپا خواهد شد و همه کینه ورزی ها و خودخواهی ها نابود خواهد شد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: شیطان نمی خواهد که آن روز برسد و می خواهد که کشور در مناسبت همان قرن های گذشته نگه دارد.
احمدی نژاد خاطر نشان کرد: شیطان می خواهد که همه یکدیگر را بکشند و به دنبال تبعیض و ظلم باشند و در نهایت بگوید که این آن چیزی نیست که تو می گفتی ولی از آنجا که جامعه بشری به دنبال تکامل هست و رو به جلو حرکت کرده است شیطان عقب نشینی کرده است.
وی ضمن بیان اینکه انسان ها به سمت ارزش های الهی رفته اند و شیطان نیز پشت همان ارزش ها سنگر می گیرد گفت: امروز شیطان پشت شعارهایی مانند آزادی و حقوق بشر مخفی شده است.
رئیس جمهور دولت های نهم و دهم افزود: بعضی ها فکر می کنند اینکه امام خمینی(ره) به آمریکا گفت شیطان بزرگ یک حرف تبلیغاتی بوده است ولی امام راحل هیچوقت کلام تبلیغاتی نمی گفت.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: امروز حکومتی که در آمریکا فرمانروایی می کند حکومت شیطان است زیرا بدترین خفقان ها را در دنیا به وجود می آورد ولی شعار آزادی بیان می دهد.
احمدی نژاد ضمن بیان اینکه امروز آمریکا بیشترین پرچم ها را نابود می کند ولی شعار صلح می دهد گفت: دنیا بداند این مردم برای آرمان های انقلابی و ارزش های اسلامی جمع شده اند.
وی ضمن بیان اینکه می خواهند در بین ملت ایران دشمن تراشی کنند تصریح کرد: دلیل اینکه با ما به این میزان دشمن وجود دارد این است که متوجه شدند تحول بزرگ در دل ملت ایران اتفاق افتاده است پس به دنبال آن هستند که واقعه کربلا را مجدداً تکرار کنند.
رئیس جمهور دولت های نهم و دهم پس از بیان اینکه این نشانه آن تحول است که قرار است در انسان ها به وجود آید که اگر اینگونه شد کار انسان تمام است اظهار کرد: دشمنان ما تبلیغات می کنند و عملکرد ارگان های مختلف را پای نظام می گذارند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: خود انقلاب یک حقیقت والا است, نباید اسلام را با عملکرد مسلمانان بسنجیم در صورتی که اسلام و عملکرد مسلمانان دو مقوله متفاوت است.
احمدی نژاد ضمن بیان اینکه بعضی از افراد هستند که ما وارث و مالک انقلاب هستیم بیان کرد: اگر مردم ۱۴۰۰ سال قبل این فریب را خورده اند امروز باید بگوییم مردم و ملت ایران هرگز این فریب را امروز نمی خورند و انقلاب اسلامی را رها نمی کنند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظان پس از بیان اینکه عباسیان با نام پیامبر(ص) حکومت کردند ولی ۱۰ پیامبر را کشتند بیان کرد: جمهوری اسلامی فرصتی برای ادامه راه انقلاب اصلی است ولی اگر کسی پایش را کج گذاشت به این معنی نیست که جمهوری اسلامی کج نشده است.
احمدی نژاد ضمن بیان اینکه ملت ایران یاد گرفتند که به شیطان سیلی های محکمی بزنند اظهار کرد: اگر دشمنان اتم دارند ملت ایران شجاعت و ائمه اطهار و حضرت زهرا(س) دارد.
رئیس جمهور دولت های نهم و دهم افزود: زمانی شاه در ایران بود و آمریکا و شوری و چین آن روز و مرتجعین جهان پشتش بودند و همه امکانات را داشت ولی زمانی که مردم به این نتیجه رسیدند که باید برود او را از کشور خارج کردند.
وی تصریح کرد: شهدای خیبر, بدر, کربلاها, جنگ های شهری و شیمیایی نشانه های انتقام گیری شیطان است زیرا آنها فهمیدند که ملت ایران به خط اصلی خودشان یعنی کمال جو, آزادی خواه برگشته اند.
احمدی نژاد در پایان بیان کرد: پاسخ ما به آمریکا این است که از ملت ایران عصبانی باشد و از این عصبانیت نیز بمیر.
انتهای پیام/ راه دانا
شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 429033
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *