۰

حکم اعدام بابک زنجانی و هم دستانش

حجه الاسلام و المسلمین اژه ای در نود و سومین نشست خبری خود از حکم دادگاه انقلاب در خصوص پرونده مفسدین بزرگ نفتی خبر داد.
حکم اعدام بابک زنجانی و هم دستانش
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از دانشجویان بیدار؛ حجه الاسلام و المسلمین اژه ای در نود و سومین نشست خبری خود از حکم دادگاه انقلاب در خصوص پرونده مفسدین بزرگ نفتی خبر داد.وی در این زمینه گفت:
دادگاه متهمان را مفسد فی الارض تشخیص دادند و به این ترتیب زنجانی و همدستانش به اعدام محکوم شدند.
گفتنی ست بابک زنجانی که پرونده وی از دو سال گذشته به عنوان چالش برانگیز ترین پرونده تاریخی کشور شناخته شده است،در دولت آقای هاشمی رفسنجانی به بانک مرکزی راه پیدا میکند و در مصاحبه که وی با هفته نامه آسمان داشت به این موضوع با صراحت می پردازد:
شما در جایی گفته بودید که در بانک مرکزی سربازی کرده اید و راننده رئیس کل بانک مرکزی بودید. سرباز رئیس کل بانک مرکزی شدن کار ساده ای نیست. قبول دارید؟ لطفا صادقانه بگویید.
- صادقانه می گویم. زمانی که به سربازی رفتم در سپاه تقسیم شدم. من را به اردکان یزد فرستادند. سه ماه اول آموزشی ام آنجا بود. از آنجا به پادگان ولیعصر تهران منتقل شدم. در بین سربازها، مرتب تر بودم و تمیزتر می نوشتم. بنابراین من را به قرارگاه فرماندهی سپاه فرستادند. حدود 14-13 ماه آنجا بودم. زمانی که در آن مجموعه بودم یادم هست آقای هاشمی رفسنجانی، برای بازدید به آنجا آمدند. گفتند تعدادی سرباز برای ریاست جمهوری، بانک مرکزی و جاهای مختلف انتخاب کنید.
از همان ابتدای ورود گفتند باید رئیس کل بانک مرکزی را جابه جا کنید؟
- ابتدا سرباز بانک مرکزی بودم و آقای دکتر نوربخش راننده دیگری داشتند. بعد از او من راننده آقای نوربخش شدم. آخر خدمت سربازی ام بود. حدود 5 ماه مانده بود.

حال محل سوال است که آیا افراد دیگری همچون بابک زنجانی وجود دارند که در دولت های موسوم به سازندگی و اصلاحات به بدنه اجرایی و تصمیم گیری کشور راه پیدا کرده باشند...؟
پایان خبر/
پنجشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب: 428927
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *