۰

دفاع مقدس موجب ارتقای بصیرت میان جوانان و نوجوانان بسیجی می‌شود

رئیس دانشگاه پیام نور راسک گفت: اعزام دانشجویان و دانش‌آموزان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس موجب ارتقای بصیرت و تقویت روحیه مقاومت و ایثار در بین جوانان و نوجوانان بسیجی می‌شود.
دفاع مقدس موجب ارتقای بصیرت میان جوانان و نوجوانان بسیجی می‌شود
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه سلمان، محمود محمدی اظهار کرد: دانشجویان در قالب کاروان‌های راهیان نور با بازدید از مناطق جنگی دوران هشت سال دفاع مقدس با دلاور مردی‌ها و ایثار و فداکاری‌های رزمندگان و مدافعان حریم اسلام و ولایت آشنا می‌شوند.
وی با اشاره به اعزام 20 دانشجوی پسر این دانشگاه به اردوی راهیان نور گفت: هدف از اعزام این دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس آشنایی نوجوانان و جوانان نسل امروز با روحیه ایثار، شهادت و بیعت با آرمان‌های امام (ره) و شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس است.
رئیس دانشگاه پیام نور راسک با بیان اینکه اولین کاروان اعزامی این دانشگاه شامل دانشجویان پسر بود، افزود: کاروان دوم نیز متعلق به دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور راسک است که در تاریخ 17 اسفندماه عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور خواهد شد.
این مسئول بیان کرد: دانشجویان در این اردوی هفت روزه با سفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور از یادمان‌های طلائیه، اروندکنار، شلمچه، هویزه، دهلاویه و فکه بازدید کرده و علاوه بر آشنایی با این مناطق و عملیات‌های دوران دفاع مقدس از برکات معنوی آن نیز بهره‌مند خواهند شد.
محمدی خاطرنشان کرد: اعزام دانشجویان و دانش‌آموزان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس موجب ارتقای بصیرت و تقویت روحیه مقاومت و ایثار در بین جوانان و نوجوانان در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و حریم ولایت می‌شود.
این مسئول گفت: جوانان و دانشجویان امروز، آینده‌سازان کشور هستند که باید برای انتقال ایثار و رشادت‌های رزمندگان اسلام به آنان تلاش کرد.
رئیس دانشگاه پیام نور راسک ضمن تاکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت، انقلاب اسلامی را بیمه کرده است گفت: به همین خاطر، دشمنان انقلاب و اسلام درصدد نابودی این فرهنگ هستند.
وی با اشاره به اینکه مقابله با جنگ نرم امروز مستلزم آگاهی و بصیرت است اظهار داشت: نباید دلخوش به همان اطلاعات و آگاهی‌های گذشته باشیم؛ چرا که روش‌ها، تاکتیک‌ها و تکنیک‌ها هر روز و هر لحظه در حال تغییر و تحول است.
رئیس دانشگاه پیام نور راسک گفت: علم و فناوری سیر صعودی فوق‌العاده‌ای دارد و باید در شرایط کنونی همگام با زمان علم و آگاهیمان را افزایش دهیم.
محمدی با بیان اینکه در برهه کنونی، سکون و بی‌تحرکی نتیجه‌ای جز تسلط بیگانگان و شکست ندارد افزود: یکی از راه کارهای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان فرهنگ‌سازی متناسب با مقوله‌ای که دشمنان بر آن تأکید و توجه دارند.
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب: 428641
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *