تشکر و حمایت گسترده یمنی‌ها از «سید حسن نصرالله»

16 اسفند 1394 ساعت 11:35

در پی تروریست خواندن حزب‌الله لبنان توسط رژیم‌های مرتجع عرب، مردم و احزاب یمنی با هدف قدردانی و حمایت از مواضع «سید حسن نصر الله» هشتگ «تشکر از آقای جهان عرب» را راه‌اندازی و بیانیه‌های مختلفی را صادر کردند.


به گزارش سرویس وبلاگستان تفتان ما، به نقل از جبهه جهانی مستضعفین، مردم یمن با هدف تشکر از مواضع «سید حسن نصر الله» رهبر جنبش مقاومت لبنان، هشتگ «تشکر از آقای جهان عرب» را راه‌اندازی کردند.

سایت خبری "النجم الثاقب" یمن در این‌باره نوشت، سخنان «سید حسن نصرالله» در رابطه با جنایات عربستان و هم‌پیمانانش علیه مردم مظلوم یمن، همواره بازتاب گسترده‌ای در بین مردم داشته و روحیه مبارزه و مقاومت را در بین آنان تقویت کرده است.

در پی تلاش رژیم‌های مرتجع عرب برای تروریستی خواند حزب‌الله لبنان و توهین به سید حسن نصرالله، مردم یمن برای تقدیر و تشکر از رهبر حزب‌الله لبنان، هشتگ‌هایی را تحت عنوان «تشکر از آقای جهان عرب»، «لبیک یا نصرالله»، «همه ما حزب‌الله هستیم» و «ممنون سید حسن نصرالله» در شبکه‌های اجتماعی راه‌اندازی کرده‌اند.

احزاب و سازمان‌های سیاسی یمن نیز طی بیانیه‌ای مشترک از مواضع «سید حسن نصر الله» تشکر کرده و از عدالت‌محوری حزب‌الله به ویژه در مورد فلسطین حمایت کردند.

در این بیانیه آمده است: حزب‌الله لبنان و رهبر حکیم آن «سید حسن نصر الله» تداوم راه راستین مقاومت در زمانه‌ای هستند که بسیاری از مردم منطقه و جهان از گفتن کلمه حق در مقابل سلاطین جور ترس دارند؛ حزب‌الله و رهبرش در مسیر صحیح انسانی و اسلامی و در کمین مستکبرین و استعمارگران قرار دارند.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 428516

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/428516/تشکر-حمایت-گسترده-یمنی-ها-سید-حسن-نصرالله

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir