۰

ارتقای آموزش‌های تخصصی در زمینه نحوه تنظیم قراردادهای ملکی

جانشین معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: یکی از راه‌های پیشگیری از بروز آسیب‌ها و جرایم در حوزه مشاوران املاک ارتقای آموزش‌های تخصصی در خصوص نحوه تنظیم قراردادهای ملکی است.
ارتقای آموزش‌های تخصصی در زمینه نحوه تنظیم قراردادهای ملکی
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، رسول نامی پیش از ظهر امروز در کارگاه آموزشی پیشگیری از وقوع جرم ویژه مشاورین املاک زاهدان در اتاق بازرگانی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: یکی از راه‌های پیشگیری از بروز آسیب‌ها و جرایم در حوزه مشاوران املاک ارتقای آموزش‌های تخصصی در خصوص نحوه تنظیم قراردادهای ملکی است.
وی با تشریح ساز و کارهای قراردادهای ملکی افزود: وقتی افراد برای انجام معامله به بنگاه‌های املاک مراجعه می‌کنند پس از انجام توافقات اولیه، اولین اقدام آنها تنظیم قولنامه است و متصدی بنگاه املاک ضمن تسلط بر معانی شروط درج شده در قولنامه‌ها باید مفاد آن را به طرفین تفهیم کنند.
نامی ادامه داد: بسیاری از مردم در زمان انجام معامله به شروط مندرج در قولنامه توجهی ندارند و متاسفانه همین عدم توجه مشکلات عدیده‌ای را پس از امضای قرارداد برای آنها ایجاد می‌کند.
وی گفت: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی آشنایی متصدیان بنگاه‌های املاک، شرایط عمومی تنظیم قراردادها و اصطلاحات حقوقی مطرح در آن است.
انتهای پیام/ فارس
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب: 428441
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *