۰

انتقام کور از شوهرخواهر

خشم تمام وجودش را فرا گرفته بود و کشتن شوهرخواهر را بهترین راه انتقام دید. اسلحه را زیر لباسش مخفی کرد و راهی خانه خواهر شد.علی محمد در خانه بود، از او خواست برای صحبت به بیرون از خانه بروند.
انتقام کور از شوهرخواهر
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، به نقل از جام جم، علی محمد بی‌خبر از سرنوشت شومی که در انتظارش بود از خانه بیرون رفت. شلیک گلوله، رد خون روی آسفالت خیابان و فرار جواد از محل سکانس‌های پایانی زندگی او بودند.
 
راز این جنایت پنجم آبان 92 و همزمان با کشف جسد مردی در شهرک وائین شهریار فاش شد. تیم جنایی پس از حضور در محل قتل با جسد مرد میانسال روبه‌رو شدند که با شلیک گلوله به قتل رسیده بود. با تحقیقات محلی هویت مقتول به نام علی محمد، 40 ساله شناسایی شد.
 
ماموران به تحقیق از خانواده مقتول پرداخته و متوجه شدند، علی محمد با برادرزنش اختلافی قدیمی داشته و آخرین بار همراه او از خانه خارج شده بود.
همسر مقتول در بازجویی‌ها گفت: مدتی بود به رابطه پنهانی همسرم با زن برادرم مشکوک شده بودم.
 
چندبار در این باره با شوهرم صحبت کردم، اما علی‌محمد منکر رابطه پنهانی بود. تا این‌که برادرم و همسرش از هم جدا شدند.
همان موقع بود که همسرم زن‌برادرم را به عقد موقت خود درآورد و این ماجرا باعث درگیری شوهر و برادرم شد.
 
امروز برادرم جواد به خانه ما آمد و بعد از دقایقی همراه شوهرم بیرون رفتند و بعد متوجه قتل علی محمد شدیم.
ماموران که مطمئن بودند قتل توسط جواد رخ داده است، او را زیر نظر گرفتند که پس از سه روز متهم با مراجعه به پلیس خود را تسلیم کرد.
 
مرد 38 ساله با اعتراف به قتل شوهرخواهرش گفت: پس از جنایت به تهران رفته و در این سه روز کارتن خواب بودم. وقتی فهمیدم پلیس در تعقیبم است به شهریار بازگشته و خود را تسلیم کردم.
 
با اعترافات متهم و بازسازی صحنه قتل، پرونده برای محاکمه به شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و قاتل به ریاست قاضی محمدباقر قربان‌زاده پای میز محاکمه قرار گرفت.
در ابتدای جلسه رسیدگی به پرونده نماینده دادستان در دفاع از کیفرخواست گفت: «رئیس قوه قضائیه با بررسی این پرونده از طرف فرزند صغیر قربانی درخواست دیه را مطرح کرده است. اکنون با توجه به مدرک‌ موجود در پرونده برای او تقاضای کیفر دارم»
 
سپس همسر مقتول گفت: «من حاضر به قصاص برادرم نیستم. به‌همین دلیل بدون قیدوشرط از خون همسرم گذشت می‌کنم.»
در ادامه دو دختر 12 و 20 ساله قربانی در جایگاه ویژه ایستادند و برای دایی‌شان حکم قصاص خواستند. آنها گفتند حاضریم سهم دیه برادر خردسال‌مان را تامین کنیم تا قاتل پدرمان قصاص شود.
 
رئیس دادگاه سپس با تفهیم اتهام به متهم از او خواست از خود دفاع کند که او با قبول اتهام قتل گفت: 18 سال اعتیاد داشتم.
مدت‌ها کراک می‌کشیدم و کارتن‌خواب شده بودم، اما 9 سال پیش مواد را ترک کردم و در همان کمپی که مواد را کنار گذاشته بودم مشغول به کار شدم.
 
زندگی خوبی داشتیم، اما کم‌کم اختلاف‌های من و همسرم شروع شد با درخواست او از هم جدا شدیم.
چند ماه بعد به‌خاطر دخترمان زندگی مشترک را دوباره شروع کردیم. اما همان موقع بود که به رابطه همسرم و شوهر خواهرم مشکوک شدم، به همین دلیل بار دیگر از هم جدا شدیم.
 
بعد از طلاق متوجه شدم علی‌محمد، همسر سابقم را به عقد موقت خود درآورده است. خیلی عصبانی شده بودم و می‌دانستم علی‌محمد باعث شده زندگی‌ام خراب شود.

به همین دلیل تصمیم به قتل او گرفتم. به کرمانشاه رفتم و یک کلت کمری به مبلغ 700 هزار تومان خریدم و به خانه خواهرم رفتم. علی‌محمد را به بهانه صحبت به یک خیابان خلوت کشاندم و سپس او را کشتم.»
 
متهم به قتل ادامه داد: «من به‌خاطر ناموسم دست به این جنایت زدم. من علی‌محمد را مثل برادرم دوست داشتم، ولی وقتی فهمیدم با همسرم ازدواج کرده، این تصمیم را گرفتم. من از قتل او پشیمان نیستم و برای مرگ آماده‌ام.»
 
پس از دفاعیات متهم و وکیل مدافعش قضات دادگاه وارد شور شده و جواد را به قصاص محکوم کردند. با اعتراض به این رای، پرونده برای رسیدگی نهایی به دیوانعالی کشور فرستاده شد که قضات شعبه 24 دیوانعالی کشور حکم قصاص را تائید کردند.
مرد جوان در صورتی که نتواند رضایت خواهرزاده هایش را کسب کند، به‌زودی پای چوبه دار می‌رود و شمارش معکوس برای قصاص او آغاز شده است.
انتهای پیام/
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب: 428410
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *