۰

سیل و آب‌گرفتگی در ۵ استان کشور/ نجات ۵۶ نفر از مرگ

سخنگوی سازمان امداد و نجات از وقوع سیل و آبگرفتگی در ۵ استان کشور خبر داد و گفت: ۹ تیم امدادی مشغول امدادرسانی به حادثه‌دیدگان هستند.
سیل و آب‌گرفتگی در ۵ استان کشور/ نجات ۵۶ نفر از مرگ
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما، سید مصطفی مرتضوی در رابطه با گزارش عملیات امداد و نجات طی 24 ساعت گذشته اظهار داشت: طی این مدت 77 مورد عملیات انجام گرفته و در 21 مورد ارائه خدمات صورت گرفته است.
وی با اشاره به آسیب 1108 نفر در حوادث روز گذشته افزود: 903 نفر توسط نیروهای هلال احمر امدادرسانی شدند و 56 نفر نیز از مرگ حتمی نجات یافتند.
سخنگوی سازمان امداد و نجات گفت: 38 نفر که در این حوادث مصدوم شده بودند و توسط نیروهای امدادی به بیمارستان و مراکز درمانی انتقال یافته و 68 نفر به صورت سرپایی درمان شدند. همچنین طی این مدت 15 عملیات رهاسازی خودرو انجام گرفته است.
مرتضوی در مورد عملیات‌های سیل و آب‌گرفتگی طی شبانه‌روز گذشته بیان داشت: 5 ا ستان خراسان جنوبی، رضوی، اردبیل، قزوین و مازندران متاثر از سیل و آب‌گرفتگی شده که طی آن 11 شهر و روستا امدادرسانی شده است.
وی با اشاره به امدادرسانی به 69 حادثه دیده گفت: رهاسازی 15 خودرو از مسیر سیلاب نیز انجام گرفته و تخلیه آب از 7 منزل مسکونی نیز صورت گرفته است.
سخنگوی سازمان امداد و نجات با بیان اینکه 9 تیم امدادی مشغول امدادرسانی به حادثه‌دیدگان سیل و آب‌گرفتگی هستند خاطر نشان کرد: امدادرسانی در بهنمیر استان مازندران همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام/ فارس
سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب: 428095
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *