۰

مرد جوان زنی را به طرز فجیعی کشت

شیطان جنایتکار که زنی را در شهرستان جم پس از توطئه سیاهش به طرز هولناکی کشته و طلاهایش را به سرقت برده بود، اعتراف کرد.
مرد جوان زنی را به طرز فجیعی کشت
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، به نقل از ایران، سردار حیدر عباس‌زاده رئیس پلیس استان بوشهر گفت: یک ناشناس دوم اسفندماه سال‌جاری در یکی از روستاهای شهرستان جم، زنی را هدف نیت شوم خود قرار داد و سپس او را با ضربات چاقو به قتل رساند و با بریدن دست چپ قربانی، طلا و زیورآلات وی را به سرقت برد.
 
فرمانده پلیس استان بوشهر اضافه کرد: با حضور کارآگاهان جرایم جنایی پلیس آگاهی جم و بررسی فنی و اطلاعاتی زوایای مختلف این پرونده، یک مرد افغان 20 ساله قاتل شناخته شده و بلافاصله به دام افتاد.
 
سردار عباس‌زاده تصریح کرد: در بازرسی از خانه این قاتل بی‌رحم جم، زیورآلات آغشته به خون زن جوان به دست آمد و این قاتل جوان جزئیات اذیت و آزار شیطانی و قتل فجیع را به گردن گرفت. فرمانده انتظامی استان بوشهر همچنین به تسلیم شدن یک قاتل در دشتستان اشاره کرد و ادامه داد: در آخرین روز دی ماه گزارش مرگ مردی به نام کورش در روستای دهداران بخش شبانکاره که هدف گلوله قرار گرفته بود به پلیس مخابره شد.
 
وی ادامه داد: در بررسی‌های بعدی مشخص شد که این مرد بر اثر جراحات، جان باخته و قاتل نیز که یکی از بستگان وی بوده متواری شده است. سردار عباس‌زاده تصریح کرد: با تلاش‌های پلیس آگاهی دشتستان و همراهی و همکاری رئیس دادگاه بخش شبانکاره، قاتل، خودرا تسلیم قانون کرد و انگیزه خود را اختلاف خانوادگی عنوان کرد.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب: 428064
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *