۰

اصلاح طلبان منتخب پایبند به اصول انقلاب و نظام باشند/ رفع مشکلات تولید، صنعت و آب زاینده رود رئوس برنامه های مجلس دهم

فولادگر ضمن تشکر از آحاد مردم ایران برای خلق حماسه سیاسی در ۷ اسفندماه، گفت: خدمت خالصانه و صادقانه برای رفع مشکلات مردم بهترین راه تشکر عملی از خلق کنندگان حماسه سیاسی است.
اصلاح طلبان منتخب پایبند به اصول انقلاب و نظام باشند/ رفع مشکلات تولید، صنعت و آب زاینده رود رئوس برنامه های مجلس دهم
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، حمید رضا فولادگر که طبق اعلام رسمی از سوی فرمانداری با کسب بیش از ۲۰۰ هزار رای به عنوان منتخب اول مردم اصفهان راهی مجلس دهم شد، اظهار کرد: پیام حضور باشکوه و گسترده مردم پای صندوق های رای، پشتیبانی از نظام و ولایت بود.
وی با بیان اینکه در ابتدا وظیفه دارم از ملت بزرگ و شریف ایران و مردم شهید پرور اصفهان به واسطه خلق عظیم حماسه سیاسی در ۷ اسفندماه تشکر کنم، عنوان کرد: این حضور با صلابت و انبوه مردم قطعا وظیفه همه مسئولین و منتخبین را سنگین تر می کند و هیچ تشکری جز خدمت صادقانه و خالصانه بیش از پیش توسط منتخبین شایسته نیست.
نماینده منتخب مجلس دهم خاطرنشان کرد: مردم علی رغم همه مشکلات، انتقادات و کمبودهایی که دارند باشور و نشاط پای صندوق های رای حاضر شدند و تکلیف خود را ادا کردند، ما وظیفه داریم در قبال همه افرادی که به ما رای دادند و توفیق ادامه خدمت را برای ما فراهم کردند، تشکر عملی کنیم و از خداوند خواستار حمل بار سنگین مسئولیت خدمت را برای چهار سال دیگر هستیم.
وی افزود: تلاش برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در جهت عزتمندی نظام و ایستادگی در برابر زورگویی های نظام سلطه در راس اولویت های ما است، امیدواریم که انتخاب مردم در شهر اصفهان باعث شود که شاهد شکوفایی و پیشرفت بیشتر جایگاه و اعتبار اصفهان در استان و کشور باشیم و در موضوعات متعدد چون سرمایه گذاری، اعتبارات دولتی و رفع بی عدالتی ها اقدامات خوبی صورت گیرد.
فولادگر در توضیح تحلیل خود از ترکیب مجلس دهم گفت: از شواهد و قراین چنین برمی آید که یک ترکیب اکثریت نسبی اصولگرا و یک اقلیت اصلاح طلبان و تعدادی از مستقلین را شاهدیم، ولی گرایش مستقل ها و نامزدهای راه یافته به دور دوم در ترکیب مجلس دهم اثرگذار است.
وی ابراز کرد: تصور من این است که هیچ جریان سیاسی اکثریت قاطع در مجلس دهم نداریم و در عین حال امیدواریم که مجلس رویکرد عزتمندانه نظام و دفاع از اصول انقلاب را ادامه دهد و اگر در مجلس دهم اصلاح طلبی هم هست، اصلاح طلبانی باشند که پایبند به اصول انقلاب و نظام باشند و چنانچه تفاوت سلایق و دیدگاه هایی هم در اداره کشور و دولت باشد، اما در دفاع از آرمان ها و اصول انقلاب و نظام همفکر و همیار باشند.
نماینده منتخب مردم اصفهان در مجلس دهم اذعان کرد: پیگیری رفع مشکلات تولید و صنعت، رفع مشکل آب زاینده رود و حل و فصل مشکل عمده سرمایه گریزی ازاصفهان در راس اولویت های برنامه های آتی است.
انتهای پیام/ راه دانا
سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب: 428009
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *