۰

تعلل رسانه دولتی از اعلام نتایج شمارش آرا در استان مرکزی+تصاویر

با پایان یافتن دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی در روز جمعه هفتم اسفندماه، شمارش آرا آغاز شد و همه رسانه ها با توجه به رسالت خود در اطلاع رسانی به موقع اخبار،اعلام نتایج را آغاز کردند اما بعد از مشخص شدن عدم اقبال به حامیان دولت ،رسانه دولتی در استان اخبار خود را به روز نکرد.
تعلل رسانه دولتی از اعلام نتایج شمارش آرا در استان مرکزی+تصاویر
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از دیار آفتاب؛ با پایان یافتن دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی در روز جمعه هفتم اسفندماه، شمارش آرا بعد از انتخابات آغاز شد.

در انتخابات هفتم اسفندماه شاهد حضور افراد با سلایق مختلف به عنوان نامزد در انتخابات بودیم.

در استان مرکزی هم با پایان یافتن انتخابات طیف اصولگرایان موفق شد اکثریت آرا را برای ورود به مجلس دهم کسب کند.

البته این موضوع خیلی به مذاق رسانه های حامی دولت خصوصا (ایرنا-خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در استان مرکزی) خوش نیامد و بعد از اینکه نتایج اعلام شد هیچ اطلاع رسانی از سوی این رسانه در خصوص انتخاب نماینده های اصول گرا انجام نشد.

این رسانه پس از اعلام نهایی نتایج شمارش آرا تنها نتایج انتخابات در حوزه تفرش، آشتیان و فراهان و ساوه و زندیه را منتشر کرد ودر حالی که نتیجه حوزه های انتخابی محلات و دلیجان، خمین و اراک، کمیجان و خنداب هم مشخص شده بود نامی از نمایندگان منتخب مردم نبرد و سکوت معنا دار رسانه ای را پیش گرفت.

علی رغم اعلام لحظه به لحظه نتایج شمارش آرا از سوی وزارت کشور این رسانه دولتی خود را به خواب زد و از ارائه نتایج انتخابات حتی تا یک روز بعد یعنی تا ۹ اسفند نیز خودداری کرد.

این برخورد دوگانه رسانه دولتی با رای اعتماد مردم به نماینده منتخبشان خارج از ایفای رسالت حرفه ای رسانه ای است.

گفتنی است سایت ایرنا استان مرکزی دقایقی پیش کلا از دسترس خارج شد.

با توجه به نتایج انتخابات در استانهای مختلف کشور علی رغم خوشحالی زاید الوصف جریان اصلاح طلب و  حامی دولت از نتایج تکمیل نشده تهران ،عملکرد مردم در سراسر کشور نشان از به وجود آمددن اولین مجلس غیر همراه دولت در ۲۸ سال گذشته داشته و دولت نیز با در دست داشتن قلم برخی رسانه ها سعی در فریب افکار عمومی داشته تا پیروزی دست نیافته خود را به مردم و حامیانش القا کند.

انتهای پیام/
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۰۹
کد مطلب: 427911
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *