۰

انتخابات؛ به‌عنوان شاه‌کلید تضمین، تثبیت و تداوم انقلاب است

رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی به مناسبت انتخابات 7 اسفند گفت: انتخابات؛ به‌عنوان شاه‌کلید تضمین، تثبیت و تداوم حرکت غرورآفرین انقلاب و کشور در مسیر تعالی و پیشرفت است.
انتخابات؛ به‌عنوان شاه‌کلید تضمین، تثبیت و تداوم انقلاب است
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما، به نقل از اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر، «سید امیرمحسن ضیائی» برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری پیامی را صادر کرده است.
متن این پیام به شرح زیر است:
«مردم آگاه، فهیم و همیشه بیدار ایران اسلامی از آغازین سنگ‌ بنای انقلاب شکوهمند اسلامی همواره با حضور و اراده خود نشان داده‌اند نه‌تنها مردمی بودن این انقلاب؛ متغیری اساسی و خدشه‌ناپذیر است، بلکه با تکیه بر اصول و ارزش‌هایی که میراث حضرت امام خمینی(ره)؛ بنیان‌گذار کبیر این حرکت تاریخی و ثمره رهنمودها و هدایت‌های جانشین صالح و مدبرش رهبر معظم انقلاب است؛ هر بار با حضوری حماسی برگی از این دفتر پرافتخار را ورق زده‌اند.
انقلابی که ریشه در بطن لایه‌های مختلف ملتی قدردان و بزرگ دارد با رمز چنین حضورهای حماسه‌سازی بدل به الگویی شده که جهان هر بار بیش از گذشته مبهوت یکدلی و همدلی مردم آن است. ملتی انقلابی که هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنند مردم‌سالاری دینی به دور از هیاهو و خواست دشمنان این سرزمین و تنها از رهگذر صندوق‌های رای متجلی می‌شود.
مردم‌سالاری دینی که در پیوند با آموزه‌های والای اسلام عزیز کشور را در برهه‌های حساس مختلف از سختی‌ها و بزنگاه‌های تاریخی عبور داده تا امروز که جمهوری اسلامی؛ نه یک شکل از حکومت بلکه نمادی از همدلی ملت با حاکمیتی برخاسته از بطن جامعه تبدیل شده است. نمادی که ده‌ها انتخاباتی که در سال‌های گذشته برگزار شده؛ نشان‌دهنده نقش بی‌بدیل باهم بودن و یکپارچگی اجزای مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
تاریخ پربار 37 ساله این انقلاب چیزی جز اثبات بزرگی این همراهی و همدلی نیست.
انتخابات؛ به‌عنوان شاه‌کلید تضمین و تثبیت و تداوم حرکت غرورآفرین انقلاب و کشور در مسیر تعالی و پیشرفت با پشتوانه آرایی که در صندوق‌ها ریخته می‌شود؛ میدان اثبات این پیروزی همیشگی است. میدان به رخ کشیدن پشتوانه مردمی یک انقلاب.
7 اسفند 1394 میدانی از جنس این خواستن و فخرفروشی به بدخواهان این مردم و این انقلاب است. میدانی برای خلق یک حماسه باشکوه دیگر؛ فارغ از مرزبندی‌ها و جناح‌بندی‌های سیاسی. هدفی بالاتر و غایی‌تر از مصون کردن این انقلاب در برابر ناملایمات و آسیب‌هایی که همیشه در کمین نشسته‌اند نباید برای این حضور پیش چشم داشت. چه تکلیفی بالاتر از این که به عنوان وظیفه‌ای الهی برای حفظ مردمی‌ترین انقلاب تاریخ یک بار دیگر همه با هم و درکنار هم به پای صندوق‌های رای بیاییم و با انتخاب شایسته خود؛ مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را برای ادامه این مسیر توقف‌ناپذیر؛ قدرتمندتر و مستحکم‌تر بسازیم. نهادهایی تاثیرگذار و مهم، که نماینده مردم در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها برای ساختن و به پیش بردن جامعه و امور آن هستند.
همه مردم ایران زمین در روز جمعه یکبار دیگر همراهی خود با مردم شریف و آگاه و انقلابی ایرانی اسلامی را با حضوری قدرتمندانه به اثبات خواهد رساند تا سهمی دیگر از یک افتخار ملی را از آن خود کنند.
اینجانب به عنوان عضوی کوچک از خانواده بزرگ هلال احمر از تمامی مردم سرفراز و همچنین همه اعضای جوان، داوطلبان، امدادگران و کارکنان این نهاد مقدس درخواست می‌کنم همچون گذشته با پیوستن به حماسه‌ای که مردم رقم خواهند زد، دین خود را به این انقلاب عزیز و سربلند ادا کرده تا راه امام بزرگوار پررهروتر از همیشه، کماکان تنها مسیر تعالی این کشور و نظام اسلامی باشد.
سید امیر‌محسن ضیایی - رئیس جمعیت هلال احمر»
انتهای پیام/
پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب: 427644
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *