سه سوال بی جواب از آقای عارف

6 اسفند 1394 ساعت 11:49

آقای عارف، شما و گروه اصلاح‌طلبان، مدعی رونق اقتصادی و پیشرفت اقتصادی کشور هستید، آیا این صرفاً یک شعار نیست، در حالی که در لیست 30 نفره اصلاح طلبان در تهران حتی یک کارشناس اقتصادی وجود ندارد.


به گزارش سرویس وبلاگستان تفتان ما، شبکه اطلاع رسانی راه دانا نوشت: در طی هفته گذشته، شهروندان سوالاتی را از آقای دکتر عارف مطرح می کردند که خبرنگاران را به همه نقاطی که ایشان برنامه انتخاباتی برگزار می کردند، فرستادیم تا شاید جواب این سوالات را دریافت کنیم و پاسخ‌ها را در معرض عموم قرار دهیم اما متاسفانه به هر دلیلی اجازه دسترسی به آقای دکتر عارف و طرح این سوالات مهم داده نشده است. بر همین اساس سوالات را روی سایت شبکه اطلاع رسانی دانا قرار می دهیم و از آقای دکتر عارف و ستاد انتخاباتی ایشان تقاضامندیم که به این سوالات پاسخ دهند و ما آمادگی کامل داریم، پاسخ های ایشان را بدون کم و کاست منتشر کنیم.
*شماره تلفن تماس برای دریافت پاسخ جناب آقای دکتر عارف:18-88928217
1-آقای دکتر عارف جنابعالی و گروه اصلاح طلبان، مدعی رونق اقتصادی و پیشرفت اقتصادی کشور هستید، آیا این صرفاً یک شعار نیست، در حالی که در لیست 30 نفره اصلاح طلبان در تهران حتی یک کارشناس اقتصادی وجود ندارد و همه عناصر سیاسی و دو سه نفر فرهنگی هستند، چگونه می خواهید بدون حضور حتی یک اقتصاددان در مجلس، اقتصاد کشور را متحول کنید؟
2-شما پیوسته شعار مبارزه با فساد را در گروه خود مطرح کرده و تیترهای درشتی در رسانه‌هایتان علیه فساد اقتصادی میزنید، با توجه به اینکه "مادر خرج" لیست اصلاح طلبان تهران و محور اصلی هماهنگی برای بستن لیست اصلاح طلبان، یکی از مفسدین شناخته شده اقتصادی است که در دادگاه های صالحه به خاطر اختلاس و دست بردن به اموال عمومی محکوم و زندانی شده است و همچنین بعضی از افراد لیست شما مکرراً رقم های درشتی را از مفسدین اقتصادی مانند کرباسچی و شهرام جزایری دریافت کرده اند، چگونه می توانید با این گروه مفسد، به مبارزه با فساد بروید؟ مگر با دستمال کثیف می توان شیشه را تمیز کرد؟
3-لیست شما حکایت از یک ائتلاف یک روزه دارد چرا که هیچ سنخیت فکری میان اعضای آن نیست؛ از گروهی معتقد به رفع حصر سران فتنه تا افرادی که خواهان اعدام آنها بودند و از گروهی که خواهان حذف یارانه هستند تا کسانی که یارانه را بهترین خدمت به مردم می دانند، در این لیست تنها و تنها توجه به رای آوری در روز انتخابات شده است و اینکه بعد از انتخاب شدن، با این افرادی که کاملاً مخالف یکدیگرند و ایده های کاملاً متناقض با هم دارند، چگونه می توانید یک برنامه منسجم برای خدمت به مردم ارائه بدهید؟
انتهای پیام/ فارس


کد مطلب: 427640

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/427640/سه-سوال-بی-جواب-آقای-عارف

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir