۰

استقبال بی‌نظیر کاربران فضای مجازی از پوسترهای روشنگری «بزک»+تصاویر

پوسترهای «بزک» که با هدف روشنگری و جلوگیری از بزک دشمن و نفوذ بیگانگان طراحی و منتشر شده با استقبال کاربران فضای مجازی روبرو شده است.
استقبال بی‌نظیر کاربران فضای مجازی از پوسترهای روشنگری «بزک»+تصاویر
به گزارش سرویس وبلاگستان تفتان ما، درحالی که این‌روزها رسانه‌های بیگانه به شدت مشغول پیش‌برد پروژه نفوذ در کشور هستند، رسانه‌های داخلی این جریان نیز با کمک ابزاری چون بزک و زدودن سابقه ننگین دشمنان، درحال ریل‌گذاری برای نفوذ هرچه آسان‌تر جریان‌های غیرانقلابی در کشور هستند؛ در همین راستا رسانه‌های بیگانه نظیر بی‌بی‌سی فارسی رسما اقدام به ارائه لیست انتخاباتی و حمایت صریح از کاندیداهایی خاص کرده اند.
در مقابل، جریان‌های دانشجویی و انقلابی کشور با تشخیص نقطه مورد هجوم دشمن، با قدرت و قوت انقلابی خویش مشغول مقابله، دفع و حتی حمله به این جریانات هستند.
پوسترهای "بزک"(بررسی زوایای کمتردیده‌شده) مجموعه پوسترهایی است در همین مسیر با هدف روشنگری و جلوگیری از بزک دشمن و نفوذ بیگانگان در همه ابعاد فرهنگی، سیاسی و... کشور.
این پوسترها که با زبان تصویر و هنر و نیز به‌صورت مفید و مختصر و بیانی همه فهم درحال تولید است، تاکنون با استقبال ویژه و بی‌نظیر فعالان فضای مجازی و رسانه‌‌ای روبرو شده است و دیگر محصولات "بزک" به‌سرعت درحال دست به دست شدن در فضای مجازی و بویژه تلگرام هستند.

 
آخرین تولیدات گروه "بزک" را در کانال تلگرامی  @bazack دنبال کنید.
 

انتهای پیام/ فارس
پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب: 427635
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *