۰

دستگیری دو نفر از عوامل شهادت ماموران انتظامی مهرستان

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش ماموران، دو نفر از عاملان شهادت نیروی های انتظامی در مهرستان شناسائی و دستگیر شدند.
دستگیری دو نفر از عوامل شهادت ماموران انتظامی مهرستان
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، به نقل از مهر، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: پرونده این افراد که وابسته به یکی از گروه های شرارت بودند، پس از تکمیل برای بررسی بیشتر راهی مراجع قضائی شد.
 
وی افزود: تلاش برای دستگیری اشرار و گروه های مسلح برای ورود به داخل کشور همواره وجود داشته و اقدامات نیروهای انتظامی در بازداشت تعدادی از این اعضای این گروه ها، با جدیت ادامه دارد.
 
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان بیان کرد: بدانید نیروی های نظامی برای یک ثانیه هم از امنیت این دیار مرزی غافل نشده و  همواره در جهت حفظ امنیت و ثبات در این استان تلاش می کنند.
 
وی با اعلام اینکه نیروها، اشراف کامل و دقیقی نسبت به منشا نا امنی ها و ناهنجاری ها دارند، تاکید کرد: خوشبختانه تمام تحرکات و رفت و آمد افراد از سوی نیروهای ما رصد شده و بازه زمانی مناسب دستگیر شده اند.
 
۳۴ باند سرقت در سیستان و بلوچستان متلاشی شد
سرهنگ ملاشاهی در بخش دیگری از سخنانش به دستاوردهای پلیس در راه مبارزه با سارقان اظهار داشت: بر اساس آمار ۱۰ ماهه امسال،   ۳۴ باند سرقت عادی، چهار باند سرقت مسلحانه و هفت باند سرقت به عنف شناسائی، دستگیر و متلاشی شده‌اند که این مسئله آرامش افکار عموم را در بر داشت.
 
وی یاد آور شد: کشفیات در زمینه آدم‌ربایی با دستگیری ۱۰۰ آدم ربا؛ نسبت به سال گذشته ۶۴ درصد رشد را نشان می‌دهد که این آمار در استان مرزی سیستان و بلوچستان توفیق والائی است.
 
به گزارش خبرنگار مهر، سیستان و بلوچستان به سبب دارا بودن هزار و ۳۰۰ کیلومتر مرز زمینی مشترک با کشورهای پاکستان و افغانستان و ۳۴۵ کیلومتری مرز دریایی با کشورهای حاشیه دریایی عمان، همواره مورد هجمه های ناامنی، شرارت و قاچاق قرار گرفته است.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب: 427483
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *