۰

مصدومیت حسین گروسی در حادثه رانندگی

صبح امروز شایعاتی مبنی بر فوت یکی از نمایندگان مجلس در فضای مجازی پیچید که در پیگیری ها معلوم شد وی از ناحیه گردن و کتف مصدوم شده است و شایعه فوتش تکذیب شد.
مصدومیت حسین گروسی در حادثه رانندگی
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، به نقل از قدس خبر - صبح امروز در فضای مجازی و برخی محافل عنوان میشود که حسین گروسی یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر اثر صانحه تصادف فوت کرده اغست که به همین خاطر پیگیری هایی که بسیاری از خبرنگاران و مسئولان شهرستان داشتند موضوع کمی روشن تر شد وخبرهایی از سلامت بودن وی و تنها مصدومیت از ناحیه گردن و کتف  او در اخبار منتشر شد.
در ادامه این موضوع را باید عنوان کنیم که برادر وی در اولین اظهار نظر عنوان میدارد که خودروی  این نماینده  بر اثر حادثه دچار واژگونی شده که وی پس از انجام اقدامات اولیه توسط اورژانس به بیمارستان منتقل گردید و  وضعیت عمومی حسین گروسی خوب است اما از ناحیه گردن و کتف آسیب دیدگی وجود دارد و اقدامات درمانی برای وی در حال انجام است.
 برادر این نماینده که مشاور معاون رئیس جمهور با اشاره به آخرین وضعیت جسمانی نامبرده که بامداد امروز دچار سانحه تصادف شده‌است، اظهار کرد: حسین گروسی بر اثر این حادثه که در اوایل بالمداد امروز رخ داده است  از ناحیه گردن دچار آسیب‌دیدگی شده‌است اما حال کلی وی مطلوب و رو به بهبود است.
وی پیرامون جزئیات سانحه رخ‌داده به یکی ار رسانه های کشوری بیان داشته است که  دلیل  این سانحه  در چاله‌ افتادن و واژگون شدن خودرو میشود  و به دلایلی در حال حاضر فرضیه دست‌کاری شدن چرخ‌های اتومبیل حامل نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در خانه ملت توسط کارشناسان و نیروهای مربوطه در حال بررسی است و نتیجه به زودی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.
برادر این نماینده  با اشاره به شایعاتی که پیرامون این حادثه تلخ در فضای مجازی  بیان کرد: در شبکه‌های مجازی ابتدا شایعه فوت شخص نماینده را مطرح کردند که تکذیب شد اما اکنون از انصراف وی از کاندیداتوری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی سخن به میان آورده‌اند که در این خصوص بنده تمامی این شایعات را تکذیب می‌کنم و سازندگان این پیام‌ها را با کمک اهالی فن شناسایی کرده و مورد پیگرد و برخورد قانونی قرار خواهیم داد.
گروسی ادامه داد: برخی فرصت‌طلبان با بداخلاقی محض سیاسی از این رخ‌داده تلخ و بدون توجه به موازین اسلامی سوءاستفاده سیاسی می‌کنند و قصد تخریب وجه مردمی نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی را دارند.
ویدر بخش دیگری از سخنانش عنوان میدارد که  امیدواریم که در صورت صلاح‌دید پزشکان حسین گروسی امروز از بیمارستان ترخیص شود.
گفتنی است در پی این اتفاق برخی از سیاسیون و کاندیداهای مجلس شورای اسلامی به محل بستری بودن وی که بیمارستان خاتم الانبیاء عنوان شده است مراجعه کرده تا از حال وی خبر دار شوند و از این نماینده عیدات به عمل آورند.
حال در پایان باید عنوان کرد که با توجه به اتفاقاتی که بسیار هم نادر بوده است رقابت در حوزه انتخابسیه غرب استان تهران مقداری پیچیده شده است که تحلیل گران را نیز با کمی مشکل در خصوص روز انتخابات و رای اور ترین فرد روبرو کرده است اما با توجه به همه این موضوعات امید است مسئولان شهرستان با تمام تلاشس خود کارها را به نحو احسنت به پیش برده و شور انتخاباتی را در سطح شهرستان افزایش دهند تا جدا از هرگونه انتخابی این انتخابات حماسه حضوری باشد که مشت محکمی بر دهان استکبار بکوبد.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۴۰
کد مطلب: 427441
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *