۰

امروز مشکل بزرگ در کشور ما رکود و اشتغال است/چه کار کرده‌اید که بی‌بی‌سی مایل است شما رای بیاورید؟

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مصمم هستیم اگر در مجلس حضور یابیم کاری کنیم چرخ اقتصاد کشور در دوران پسابرجام به قدری بچرخد که از وابستگی نجات یابیم.
امروز مشکل بزرگ در کشور ما رکود و اشتغال است/چه کار کرده‌اید که بی‌بی‌سی مایل است شما رای بیاورید؟
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، غلامعلی حداد عادل سخنگوی ائتلاف اصولگرایان عصر امروز در همایش بزرگ ائتلاف اصولگرایان که در مدرسه عالی شهید مطهری(ره) برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه اظهار داشت: انتخابات یکی از گذرگاه‌های حساس برای ملت ما به شمار می‌رود.
سخنگوی ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه در انتخابات یک ملت می‌تواند احساس هویت سیاسی کند، گفت: انتخابات فرصتی برای اعمال حاکمیت ملی برای تجلی اراده ملی و همچنین فرصتی برای همبستگی ملی به شمار می‌رود؛ انتخابات همچنین فرصتی برای نشان دادن استقلال و آزادی است و گامی مهم به سوی تحقق کامل جمهوری اسلامی به شمار می‌رود. 
وی بر همین اساس، انتخابات را همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، یک نعمت الهی عنوان کرد که باید قدر آن را دانست و افزود: ما قبل از انقلاب انتخابات نداشتیم، البته نمایش انتخابات بود، اما حقیقتی در کار نبود، از این رو مردم باور نداشتند و شرکت نکرده و رأی نمی‌دادند، اما امروز به برکت انقلاب، جمهوری اسلامی ایران الگوی مردم‌سالاری دینی در جهان شده است و امروز زن و مرد مسلمان می‌دانند که می‌توانند آزادانه رأی خود را به کسانی که می‌خواهند بدهند و مطمئنم نظام جمهوری اسلامی آن رأی را حق‌الناس می‌داند و در آن رأی تغییر نمی‌دهد.
سخنگوی ائتلاف اصولگرایان در ادامه سخنان خود گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، کشور دارای استقلال و آزادی است و به برکت همین آزادی، اقتدار ملی داریم؛ استقلال یعنی آزادی یک ملت و آزادی یعنی استقلال یک فرد.
وی با تأکید بر اینکه روز جمعه 7 اسفندماه امتحان بزرگی برای ملت ایران است، یادآور شد: ملتی که بصیرت خود را در همه امتحان‌ها نشان داده است، ملتی که مخصوصاً در سال‌های اخیر از گذرگاه‌های حساس 78 و فتنه 88 با بصیرت پشت سر رهبر انقلاب عبور کرده، اطمینان داریم که از این امتحان نیز سربلند بیرون خواهد آمد.
حدادعادل با بیان اینکه 7 اسفندماه دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای احزاب، جریان‌ها و جمعیت‌های سیاسی و همچنین برای مردم یک امتحان به شمار می‌رود، یادآور شد: خوشبختانه احزاب و جریان‌های اصولگرا تا الان از این امتحان موفق بیرون آمده‌اند؛ شما می‌دانید در اتفاق‌های سال‌های گذشته میان جریان‌های مختلف اصولگرایی اختلاف سلیقه به وجود آمده بود و در اثر تفرقه، در برخی از مراحل گذشته تجربه تلخی داشته باشیم، اما اصولگرایان در ماه‌های اخیر با عبرت از گذشته و بررسی فراز و فرودها توانستند به وحدت دست پیدا کنند. 
وی بر همین اساس، به تشکیل شورای 22 نفره به ریاست آیت‌الله موحدی کرمانی اشاره کرد و افزود: تشکل‌ها و سلیقه‌های مختلف اصولگرا گرد هم آمدند و با یک سازوکار مورد قبول همگان، از میان 190 داوطلب، طی چند جلسه به یک فهرست 30 نفره رسیدند و در واقع احزاب و جریانات اصولگرا با وحدت خود کاری کردند مردم انقلابی و اصولگرا که هنگامی که می‌خواهند پای صندوق رأی بروند، سرگردان نشوند.
حدادعادل با تأکید بر اینکه اکنون نوبت شما ملت است که به این تلاش سختی که ما کردیم تا به وحدت برسیم، پاسخ مناسب دهید، گفت: پاسخ مناسب شما اولاً این است که همه در انتخابات شرکت داشته باشید؛ هر کسی که واجد شرایط رأی‌گیری‌است و هر ایرانی بالاتر از 18 سال در انتخابات شرکت کند.
وی با تأکید بر اینکه سعی کنید از همه ظرفیت‌ها برای رأی دادن به فهرستی که دراختیار دارید استفاده کنید، اظهار داشت: روز جمعه به همه 30 نفر فهرست اصولگرایان برای تهران رأی بدهید.
سخنگوی ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه شعار ما برای انتخابات مجلس دهم، معیشت، امنیت و پیشرفت است، یادآور شد: معتقدیم مشکل امروز کشور ما که مجلس باید نسبت به آن اهتمام داشته باشد، مشکل اقتصاد، بیکاری و ایجاد اشتغال و خروج از رکود است؛ فقط مهار تورم کافی نیست. مهار تورمی که به قیمت رکود اقتصادی باشد، ایجاد اشتغال نمی‌کند.
حدادعادل تأکید کرد: ما امیدواریم در ماه‌های اخیر که دولت پس از 2 سال و نیم می‌خواهد در دوره پسابرجام با رفع تحریم‌ها گشایشی در کار اقتصادی ایجاد کند، اگر توانستیم در مجلس حضور یابیم، کاری کنیم که چرخ اقتصاد کشور در دوران پسابرجام به نحوی بچرخد که اقتصاد ما از وابستگی نجات یابد.
رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس یادآور شد: ما نگرانیم شرکت‌های متعددی که پس از دوران تحریم پشت سر هم به کشور ما سفر می‌کنند، بخواهند ایران را مبدل به بازار مصرف خود کنند، کما اینکه چنین وضعی نیز می‌بینیم؛ شرایط فعلی کشور را مناسب با اقتصاد مقاومتی نمی‌بینیم.
حدادعادل همچنین به امنیت خوبی که در کشور وجود دارد اشاره و تصریح کرد: اگر امنیت داریم، به برکت موضع‌گیری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری است که چهار سال پیش وقتی آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها به بهانه بهار عربی تصمیم گرفتند حکومت بشاراسد را سرنگون کنند، رهبر انقلاب صریحاً اعلام کردند ما از بشار اسد حمایت می‌کنیم و معتقدیم سرنوشت کشور و مردم سوریه را باید خود مردم سوریه رقم بزنند، نه آمریکا، نه قطر، نه داعش و نه اسرائیل.
سخنگوی ائتلاف اصولگرایان در ادامه سخنان خود به لیست 30 نفره اصولگرایان برای انتخابات مجلس دهم اشاره کرد و افزود: سعی کردیم در این لیست چهره‌های جوان انقلابی را در کنار افراد باتجربه داشته باشیم و با توجه به اینکه امروز مشکل بزرگ ما در کشور رکود اقتصادی و اشتغال است، از 10 چهره‌ اقتصاددان در لیست استفاده کردیم.
حدادعادل با اشاره به حضور 6 خانم و 4 روحانی در لیست گفت: همچنین 15 نفر از اعضای لیست اصولگرایان از خانواده شهدا و جانبازان هستند.
سخنگوی ائتلاف اصولگرایان در ادامه سخنانش به موضوع برجام نیز اشاره کرد و گفت: ما به طرف مقابل اعتماد نداریم و می‌بینیم که به جای تحریم هسته‌ای، تحریم موشکی را مطرح می کنند. قیمت نفت را از 130 دلار به زیر 30 دلار می‌آورند تا ایران درآمدی نداشته باشد، از این رو همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند، به آمریکا اعتماد نداریم.
وی بر همین اساس تأکید کرد: نباید این واقع‌بینی را با برچسب تندروی لکه‌دار کرد و نباید آن را تندروی و افراطی‌گری نامید؛ نباید به هر کاری که صورت می‌گیرد عنوان اعتدال داد و هر نقدی که شد، به آن برچسب تندروی زد.
حدادعادل تصریح کرد: مجلس می‌خواهد در پسابرجام از نظر وظیفه سیاسی خود و حساسیت نسبت به مسئله نفوذ که رهبری به آن تأکید دارند، مدافع منافع ملی باشد، اگر کسی نفوذ را شعار سیاسی و تبلیغاتی بداند اشتباه کرده است، چرا که دشمن از همه جهات و از برجام و پسابرجام می‌خواهد برای نفوذ در کشور استفاده کند، از این رو معتقدیم مجلس باید به دولت برای مقابله با نفوذ کمک کند.
حدادعادل با بیان اینکه عده‌ای مدعی شعار آرامش هستند، گفت: همین افراد خواهان رفع حصر از کسانی می‌شوند که هر هفته بیانیه داده و فضا را امنیتی می‌کردند و آرامش مردم را به هم ریخته بودند، آنها که مردم را تهدید کردند و در روز عاشورا آن اهانت‌ها را انجام دادند.
سخنگوی ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه الان خارجی و رسانه‌های بیگانه خط و جهت می‌دهند که به کدام جریان رأی دهید و به چه کسانی رأی ندهید، افزود: باید از کسانی که خارجی‌ها از آنها تعریف می‌کنند پرسید چه کار کرده‌اید که بی‌بی‌سی مایل است شما رأی بیاورید؟ اینکه در هفته اخیر آمریکا فشار نمی‌آورد، مطمئن باشید فردای انتخابات دوباره فشار و تحریم را شروع می‌کند، اگر فردا دیدیم عده‌ای در جامعه هیجان نشان دادند، شما آرامش خود را حفظ کنید و بابصیرت عمل نمایید.
حدادعادل در پایان خاطرنشان کرد: فهرست 30 نفره اصولگرایان برای مجلس دهم، مدافع آن ارزش‌هایی هستند که در 9 دی برای حفظ آنها به میدان آمدیم.
انتهای پیام/ راه دانا
چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۲۵
کد مطلب: 427434
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *