۰

مدافع متفاوت پرسپولیس!

اعتصاب دو سال قبل و امروز پرسپولیس، دو نکته مشترک داشت. حاشیه‌های پرتعداد، و یک بازیکنی که در هیچکدام از این اعتصاب‌ها شرکت نکرد.
مدافع متفاوت پرسپولیس!
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، بعد از مساوی دقایق آخر با راه آهن و از دست رفتن قهرمانی لیگ سیزدهم، پرسپولیسی‌ها بیشتر از همه به یک چیز فکر می‌کردند. اعتصاب بازیکنان پیش از بازی با فجر و حضور در این مسابقه بدون تمرین، که باعث شد مقابل تیم بحران زده انتهای جدولی مساوی کنند و از کورس عقب بیفتند. در آن روزها، کادرفنی و بازیکنان روی اعتصاب برای گرفتن پول‌هایشان توافق کرده بودند اما این تصمیم مشترک، یک مخالف بزرگ داشت. محسن بنگر، که مسیر متفاوتی با بقیه در پیش گرفته بود.
 
امروز که در تمرین پرسپولیس مهدی طارمی بزرگتر بازیکنان شده بود و با خبرنگاران دعوا می‌کرد، بنگر باز هم حاضر نشد در اعتصاب پرسپولیسی‌ها شرکت کند. البته این بار، بنگر تنها نبود و یک بازیکن دیگر هم کنار او ایستاد. محمد انصاری، که این فصل به پرسپولیس پیوسته اما روحیه متفاوتی با طارمی و دیگر تازه واردهای جوان تیم دارد.
 
بازی قبل با سایپا، بنگر مقصر گل  مساوی حریف بود. قبل از آن در بازی با پدیده هم گل دوم را وارد دروازه خودی کرد. لیست اشتباهات داخل زمین بنگر این فصل، طولانی‌تر از همه بازیکنان پرسپولیس بوده اما در سن 36 سالگی، یاد گرفته خارج از زمین کمتر از بقیه اشتباه کند. شاید بخاطر همین، هنوز برانکو او را به عنوان اولین نفر در صف تیم به زمین می‌فرستد.
انتهای پیام/ راه دانا
سه شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۲۹
کد مطلب: 427357
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *